аз имам теория че няма кола дето да не става с обикновена АГУ + предимствата за по-лесна подръжкаако не са ти завряни ръцете в г....атова за метан също важи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет
Collapse
X
-
dan4o написа:аз имам теория че няма кола дето да не става с обикновена АГУ + предимствата за по-лесна подръжкаако не са ти завряни ръцете в г....атова за метан също важиOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ами мойте коли едната е с пласмасови колектори + кихалки и си работи ,има стабилен празен ход и не харчи много,а и още нещо,мога да запаля директно на метан,има си и дебитомер ,въпрос на избор и направи си сам.с правилно подбран смесител +необходимото предварение на запалването се получава добър резултат .това от мен ,не казвам че Г.И е нещо лошо ,просто има и евтина и работеща алтернативатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
emzo написа:Така е Ама Попаров с плочката и метана има само предимства.Паля на бензин, загрявам - метан ... бла бла ми аз съм стигнал вече, па оня кара кат пич директно на фъсняNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
wwalker написа:ivan_pop написа:Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Е вие обърнахте темата АГУ срещу ГИ.Според мен и 2-те системи си имат предимства и недостатъци,обаче наистина по-лесна е подръжката на АГУ.Общо взето ако е добре направено всичко няма начин да ти се пръсне каквото и да било при АГУ.Между другото като си с ГИ не значи,че не може да се получи гърмеж в колекторите. Абе всеки си носи глава на раменете.Аз съм избрал по-малкото зло с АГУ.Доволен съм и от разход и всичко.Единственото важно е да е съобразен редуктора(изпарителя)с мощността на колата.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
emzo написа:popara801 написа:Между другото като си с ГИ не значи,че не може да се получи гърмеж в колекторите.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
wwalker написа:ivan_pop написа:Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори!Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
emzo написа:Ама не ми отговаряш, а по-скоро се измъкваш.Твоята патка , лично съм я чувал.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
emzo написа:И как ще стане това ? Като дюзите не пускат гориво ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар