Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз имам теория че няма кола дето да не става с обикновена АГУ + предимствата за по-лесна подръжкаако не са ти завряни ръцете в г....атова за метан също важи
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #17
      dan4o написа:
      аз имам теория че няма кола дето да не става с обикновена АГУ + предимствата за по-лесна подръжкаако не са ти завряни ръцете в г....атова за метан също важи
      Аз карам Опел с ГИ.Ако ти докарам колата можеш ли замениш ГИ с обикновена газова?Ако може искам след това колата да работи нормално на газ и на бензин без да свети чека.В момента разхода ми на газ на дълго е 7-7,5 л/100км. искам този разход поне да се запази.Освен това искам да няма гърмежи.Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори! Пропуснах да добавя че колата има дебитомер! :D
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        ivan_pop написа:
        Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори!
        Как да ти повярваме и би ли ми обяснил как е възможно при наличие на една камара маркучи и пластмаси да се пръсне дебел алуминиев колектор?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          ами мойте коли едната е с пласмасови колектори + кихалки и си работи ,има стабилен празен ход и не харчи много,а и още нещо,мога да запаля директно на метан,има си и дебитомер ,въпрос на избор и направи си сам.с правилно подбран смесител +необходимото предварение на запалването се получава добър резултат .това от мен ,не казвам че Г.И е нещо лошо ,просто има и евтина и работеща алтернатива
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Така е Ама Попаров с плочката и метана има само предимства.Паля на бензин, загрявам - метан ... бла бла ми аз съм стигнал вече, па оня кара кат пич директно на фъсня
            и аз съм от тези дето директно минават на пръдница
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              ivan_pop написа:
              Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори!
              Как да ти повярваме и би ли ми обяснил как е възможно при наличие на една камара маркучи и пластмаси да се пръсне дебел алуминиев колектор?
              Не на всички коли смукателния колектор е дебел.А като думне яко не се знае къде ще избие.А пък и не държа да ми вярвате!
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #22
                Е вие обърнахте темата АГУ срещу ГИ.Според мен и 2-те системи си имат предимства и недостатъци,обаче наистина по-лесна е подръжката на АГУ.Общо взето ако е добре направено всичко няма начин да ти се пръсне каквото и да било при АГУ.Между другото като си с ГИ не значи,че не може да се получи гърмеж в колекторите. Абе всеки си носи глава на раменете.Аз съм избрал по-малкото зло с АГУ.Доволен съм и от разход и всичко.Единственото важно е да е съобразен редуктора(изпарителя)с мощността на колата.
                FIAT BRAVO 1.6
                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                Коментар


                  #23
                  popara801 написа:
                  Между другото като си с ГИ не значи,че не може да се получи гърмеж в колекторите.
                  Я пак ? Как ще стане при изрядна рейка и ЕКУ на ГИ ? Нещо не мога да си го обясня, щото инжекторите не пускат газ постоянно.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    popara801 написа:
                    Между другото като си с ГИ не значи,че не може да се получи гърмеж в колекторите.
                    Я пак ? Как ще стане при изрядна рейка и ЕКУ на ГИ ? Нещо не мога да си го обясня, щото инжекторите не пускат газ постоянно.
                    Сам казваш при изрядна.При изрядно всичко на АГУ също нямаш ядове.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      #25
                      Ама не ми отговаряш, а по-скоро се измъкваш.Твоята патка , лично съм я чувал.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        wwalker написа:
                        ivan_pop написа:
                        Виждал съм коли с обикновена газова и пръснати метални смукателни колектори!
                        Как да ти повярваме и би ли ми обяснил как е възможно при наличие на една камара маркучи и пластмаси да се пръсне дебел алуминиев колектор?
                        Точно на Опел съм виждал пръснат алуминиев колектор след гърмеж
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Ама не ми отговаряш, а по-скоро се измъкваш.Твоята патка , лично съм я чувал.
                          можеше и на лични да си ги говорите тези неща Емо и ГИ може да гърми в колектора, особенно ако я пуснеш на принудителен празен ход с голяма скорост. Е не е толкова страшно и по скоро се усеща като почукване но се получава.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            И как ще стане това ? Като дюзите не пускат гориво ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              И как ще стане това ? Като дюзите не пускат гориво ?
                              А клапана за високо налягане на изпарителя, който е вързан с маркуч към смукателния колектор?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Клапана какво общо има ?Имаш предвид редуктора, ако вземе да изпуска газ в дросела.Това си се води неизправност, преиначаваш думите ми
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X