Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж, обикновена газова coupe 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж, обикновена газова coupe 1.8

    От около 3 месеца вече карам колата, навъртял съм около 1000км предимно градско с нея и разходът не ме кефи особено. Не вземам 1000+лв заплата и съм принуден, да газифицирам и този "курник". Понеже не намерих сходна тема, пускам тази, в която ще задам няколко въпроса и евентуално ще си снимам детайли от монтажа. Въпросът който най ме притеснява е, как ще монтирам смесителя и кихалката. Входат на всмукателният колектор е 72мм. но се пада леко в наклон и клапата ще "овисва", та на всичкото отгоре няма и как да свия маркуча за да събера смесителя. Има ли да се продават отделно кихалки от смесител? Или идеи с какво да заместя маркуча от смесителя до дебитомера.Ако пък някой колега има 1.8 с обикновена газ и снима за да го видя нагледно, ще е повече от идеално Поздрави.

    #2
    Колега без да зная нищо за този двигател, освен мощността му, си мисля, че ти е достатъчен един гърмеж при такава близост до дебитомера, за да си замине същия.Не зная дали кихалката ще може да го спаси.Иначе колата на снимката е с Г.И. ...
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      За да има ефект от кихалката, тя трябва да е между двигателя и дебитомера. Това при теб няма как да стане. Ако сложиш обикновена газ при първото гърмене и си за дебитомер. Най-добрия и ефтин вариант е газов инжекцион. А както каза колегата по-горе колата от снимката има Г.И.

      Коментар


        #4
        вие ме взехте за маймуна май а? Значи 95%от колите са с инжекциони щото не може а? То и аз съм устроен да ям пилешки пражолки само ама ям и хляб вярно че ми е по кофти на червото ама ... Сега да не си говорим глупости, с пари всеки може вие сте пичове и си карайте газовите инжекциони аз като просто провинциално момче ще си монтирам и то сам обикновената газова. Сега моля някой който може да изкаже мнение по въпроса който съм задал, пък тез дето искат да ме убедят, в това, че трябва да е инжекцион да ми направят едно дърение под формата на всичко нужно аз сам ще си го сложа .

        Коментар


          #5
          Продават се отделно кихалки и смесители, стига да отцелиш точния размер, НО колегите са прави, каквито и кихалки и духалки и клапи да слагаш ще смениш поне две филтърни кутии и поне един дебитомер. Върне ли газ по тръбата става мармалад. И ако все пак решиш кихалки задължително на филтърната кутия две и на маркуча преди дебитомера. Може да потърсиш и инфо как се правят кихалките не е голяма философия
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Най-добре е с кихалки на колектора, имаше снимка някъде, но не помня от кой и къде пусната.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              Най-добре е с кихалки на колектора, имаше снимка някъде, но не помня от кой и къде пусната.
              Къде на колектора точно? на входа при дросела където си е "стандартно" с плочката или имаш друго в предвид?

              Коментар


                #8
                аз съм с този мотор в марея и на всичкото от горе с проста газова, че неще и да гърми мама и стара сигурно е развалена.Та кихалката ми е в едно със смесителя/наи удачния вариант -дели мотора от дебитомера, кутия и т.н./,оригиналния маркуч заместих временно/вече 5 година/ с подходящ по размери маншон картерните газове в природата.Снимки мога ама утре по светло.
                Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                Коментар


                  #9
                  marea-ta написа:
                  аз съм с този мотор в марея и на всичкото от горе с проста газова, че неще и да гърми мама и стара сигурно е развалена.Та кихалката ми е в едно със смесителя/наи удачния вариант -дели мотора от дебитомера, кутия и т.н./,оригиналния маркуч заместих временно/вече 5 година/ с подходящ по размери маншон картерните газове в природата.Снимки мога ама утре по светло.
                  очаквам ги буквално с нетърпение.

                  Коментар


                    #10
                    durex_a написа:
                    marea-ta написа:
                    аз съм с този мотор в марея и на всичкото от горе с проста газова, че неще и да гърми мама и стара сигурно е развалена.Та кихалката ми е в едно със смесителя/наи удачния вариант -дели мотора от дебитомера, кутия и т.н./,оригиналния маркуч заместих временно/вече 5 година/ с подходящ по размери маншон картерните газове в природата.Снимки мога ама утре по светло.
                    очаквам ги буквално с нетърпение.
                    Пропускате един вариатор, дето ще обърка малко ситуацията, или поне така си мисля. пп Абе на купето горе що не му виждам вариатора?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      ето обещаните снимки малко пак са на тъмно ама сега се сетих.надявам се ще се ориентираш.
                      Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                        #12
                        от кога 1.8 на мареа и купе са еднакви?да не съм офф по темата ще кажа че и аз съм с обикновенна на 1.6 обаче е с метални колектори и никога не е гърмяла,кихала и тн.
                        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                        Коментар


                          #13
                          marea-ta написа:
                          ето обещаните снимки малко пак са на тъмно ама сега се сетих.надявам се ще се ориентираш.
                          Благодаря за снимките, всичко е така както си мислех, само взех идеята за маркуча между смесителя и дебитомера .

                          Коментар


                            #14
                            wizard88 написа:
                            от кога 1.8 на мареа и купе са еднакви?да не съм офф по темата ще кажа че и аз съм с обикновенна на 1.6 обаче е с метални колектори и никога не е гърмяла,кихала и тн.
                            ако всичко е направено както трябва няма причина за безпокоиство.предната ми беше фабия 2004 и тя беше с обикновенна и не е гърмяла.никога не ги душя за икономии на газ, тя колкото и трябва си взима.
                            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                            Коментар


                              #15
                              Мисля да монтирам изпарителя точно под рогът от шофьорската страна, което се пада на 20-30см пред термостата. Кой маркуч да пусна през изпарителя или да го вържа байпасно с тройници?

                              Коментар

                              Working...
                              X