Мареята я взех с монтирана в Италия обикновена газова с ламба контрол. След има няма 20хиляди моторчето на ламбда контрола се скала и се наложи да му сложа месингово "кранче". Така карам вече над 30хиляди, и пак се замислям, дали да не търся да слагам ламбда контрол. След като премахнах моторчето, разхода се вдигна с литър, литър и малко, но пък вървежа (особено на дълъг път при високи скорости) се поскапа.Няма смисъл да инвестирам в ГИ, затова се насочих към въпросната измишльотина. Почти се бях навил, когато един газаджия, почна да ме разубеждава, че няма кой да ми настои правилно ламба контрола, че на бг пазара били само боклуци и подобни разкази. Много не се трогнах, но се сетих, че именно с настройката на стария контрол имах проблеми. Беше много чувствителен към чистотата на филтъра и количеството кислород което влиза - малко да се позамърси филтъра, или малко от някъде да влезе повечко въздух в кутията (имах една миниатурна пукнатина, от която влизаше въздух) ставаше мазало (веднъж бях взел малко по-скъп филтър с някакви допълнителни прегради и въобще не запали - сложих си обикновен и тръгна). Чудя се дали ако намеря само стъпково моторче, нещата ще станат, или да търся цяла система. Давайте някакви предложения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си сложа ли ламда контрол...
Collapse
X
-
Може и от настройката да е, но моторчето не ще да вдигне парчето и нон стоп е в затворено положение. Понякога отваря съвсем малко, но като подам газ - колата се дави и гасне - хич не отваря. Като я загася, автоматично се затваря, но като дам на контакт, вече не иска да вдигне палчето и да пропусне газ. Ще видя какво е, но марката е някаква супер странна - GM GAS - изпарителя ми течеше, и не намерих резервни части за тази марка - наложи се да купя нов ловато.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар