Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Живот на изпарителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Живот на изпарителя

    Здравейте, колеги имам следния проблем :Като не е загряла колата, ако угасне понякога се дави, и не мога да запаля. След 10-20 мин. пали без проблем.С този изпарител БРЦ съм минал около 100 хил.Възможно ли е да имам проблем с изпарителя, и как може да се провери дали е за смяна.Редактирано мнение и заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    първо погледни дали минава охл.течност през него и дали е настроен правилно,но по принцип е възможно мембраните да са свършили

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      първо погледни дали минава охл.течност през него и дали е настроен правилно,но по принцип е възможно мембраните да са свършили
      Ходих на майстор каза, че работи нормално.Вапроса ми е колко хиляди може да искара един испарител.
      kokopati ,koichop@abv.bg

      Коментар


        #4
        kokopati написа:
        ivel написа:
        първо погледни дали минава охл.течност през него и дали е настроен правилно,но по принцип е възможно мембраните да са свършили
        Ходих на майстор каза, че работи нормално.Вапроса ми е колко хиляди може да искара един испарител.
        80-100 000км ако се кара на дълги разстояния,иначе зависи от паленето зимата, честота и градското.Мембрани най-много се прецакват от студено палене/студен испарител/, и признаци за заминали мембрани са:1-повишен разход,2-постепенно се губят обороти на празен ход и при ускорение не при всичкиизпарители се получава едно глъхнене към средните , и след това изведнъж започва да се ускорява.Другото което един от признаците ,е трудното палене,но това не е чак толкова показателно,но основния е високия разход,и нестабилни обороти.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #5
          имах познат газаджия,неговия изпарител изкара над 300 000 км при положение че я палеше винаги на газ(и студена).а при теб ми се струва че не затваря лостчето което трябва да задържи газта между клапана и изпарителя и затова не можеш да я запалиш след това.ако като загрее не го прави -или смени гумичките или я карай на бензин докато не загрее до работна темп.

          Коментар


            #6
            кола

            Да съгласен съм с колегата по горе С моята съм минал вече 200000 км сменял съм веднъж мембрани на дълго е около 7,5 Паля е и работи само на газ с изключение на много студените дни е паля на бензин Ако има някой да го разглоби и почисти и после да го настрой
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Да съгласен съм с колегата по горе С моята съм минал вече 200000 км сменял съм веднъж мембрани на дълго е около 7,5 Паля е и работи само на газ с изключение на много студените дни е паля на бензин Ако има някой да го разглоби и почисти и после да го настрой
              Имам проблеми с бензина изключил съм стъпковия мотор на бензин не пали ваобще, докато загрее губи обороти(но това се дължи на стъпковия мотор)това и ако случано махна педала от газта гасне след това ми прави този проблем иначе ако я огася от клуча няма проблем.Иноче разхода мисля, че е нормален на дълъг път ако карам със 90 харчи 7.5 със 120 някъде 9 със 160 около 13.За градското е много относително зависи от много неща но може да стигне и 20 л.Става въпрос за фият Браво 1.4 имам едно старо Типо то харче си 1 литър по малко.
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар

              Working...
              X