Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

запушване на газовата система ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега,това забиване е нормално,колата си иска обороти.При рязко натискане и ниски обороти пада скоростта на въздуха.Забиването е различно в зависимост от обороти и наклон.И моята е така ,при плавно подаване на газ няма проблем,иска си обороти
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #17
      янко написа:
      Колега,това забиване е нормално,колата си иска обороти.При рязко натискане и ниски обороти пада скоростта на въздуха.Забиването е различно в зависимост от обороти и наклон.И моята е така ,при плавно подаване на газ няма проблем,иска си обороти
      Не съм съгласен. Колкото повече натискаш газта, толкова по-рязко тръгва да ускорява, а не да забива.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        аз натискам до долу педала при 2000-2300 оборота да кажем не е при ниските обороти проблема. Дори на 4та на 80 да кажем е около 3000 оборота и дам до долу педала спира да ускорява ако го държа в средно положение натиснат си ускорява.
        BMW E46 coupe
        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

        Коментар


          #19
          Emo91 написа:
          аз натискам до долу педала при 2000-2300 оборота да кажем не е при ниските обороти проблема. Дори на 4та на 80 да кажем е около 3000 оборота и дам до долу педала спира да ускорява ако го държа в средно положение натиснат си ускорява.
          Развий един оборот от тройника и карай.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #20
            popara801 написа:
            Emo91 написа:
            п.с. никой нищо не казва за почистване на този газов клапан защо ли останах с впечатление че в него имаше филтърче което се сменяше
            Еми да сам си си обяснил пълни се с графит.Струва 2лв или го смени или го продухай с въздух и си ти.
            Emo91 написа:
            Въпроса е къде е как се стига до него...не в 2та лева.
            BMW E46 coupe
            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

            Коментар


              #21
              Emo91 написа:
              popara801 написа:
              Emo91 написа:
              п.с. никой нищо не казва за почистване на този газов клапан защо ли останах с впечатление че в него имаше филтърче което се сменяше
              Еми да сам си си обяснил пълни се с графит.Струва 2лв или го смени или го продухай с въздух и си ти.
              Emo91 написа:
              Въпроса е къде е как се стига до него...не в 2та лева.
              Еми някъде по системата.Незнам как да ти кажа като не съм ти виждал колата.От тези снимки дето си пуснал е това в което влизат 2-те тръби.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #22
                къде да го търся как изглежда ?
                BMW E46 coupe
                Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                Коментар


                  #23
                  Emo91 написа:
                  аз натискам до долу педала при 2000-2300 оборота да кажем не е при ниските обороти проблема. Дори на 4та на 80 да кажем е около 3000 оборота и дам до долу педала спира да ускорява ако го държа в средно положение натиснат си ускорява.
                  Пунто не съм карал ,но за застава 55, ритмо 60, а и за мареята 1,6 2000-2300 са си ниски обороти.Натисни газта почти до долу,после отпусни почти напълно и пак натисни и виж как тръгва,това съм го забелязал на всички инжекционни коли които съм имал,карбураторните се държат по-различно.Мареята тръгва след около 3500,все пак тежи 1250кг ,а тея малките моторчета си искат обороти.Все пак пробвай да отвиеш тройника с половин оборот,в повечето случаи големия разход е от бедна смес.А филтъра трябва да е в газовия клапан,това с двете тръбички
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    ама аз тази кола я карам от година и половина и знам как се държеше предиp.S.Днес почистих от пробката изпарителя и веднага усетих разлика само за 5000 км се беше задръстило сега остана и това филтърче да намеря и да го почистя моля да ме насочите
                    BMW E46 coupe
                    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                    Коментар


                      #25
                      Веднага те насочвам как да смениш филтърчето за минути.Спираш притока на газ напред от крана на бутилката.Палиш да изгори наличното по тръбата.После развиваш тръбичката от дъното на филтъра и със зегер-клещи махаш зегерката,за да падне дъното.Вземаш филтърчето и отиваш в магазин за газови уредби да си купиш същия.Сглобяването по обратния ред...В тоя ред на мисли каква марка е тоя клапан?И само да вметна,че при мен НОВ клапан от магазина се беше напълнил за около 6-7000км. почти догоре.Правете си сметка за чистотата на горивото...
                      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                      Коментар


                        #26
                        нямам идея каква марка е тази газова в Италия е слагана даже плочката е някаква дето газаджиите викат че само по каталог са виждали...а клапана е това което съм снимал нали ?
                        BMW E46 coupe
                        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                        Коментар


                          #27
                          Да това е.А зегера,с чието махане ще разглобиш клапана е онова незатворено пръстенче с 2-те дупки за човките на зегер-клещите Щом не знаеш марката задължително със стария филтър в магазина,за да си вземеш същия...дано да има нещо ако не същото поне подобно щот аз сефте виждам такъв клапан.
                          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                          Коментар


                            #28
                            Така е както са ти казали колегите,а и аз в последното си мнение по темата.Вероятно е да няма такъв филтър по магазините,въпреки,че не е нищо особенно освен една цедка.Ако не намериш същия свали целия клапан с цедката в него и ги продухай със сгъстен въздух.Монтирай по обратния ред и като пуснаш газ от бутилката си провери снадките на тръбите със сапункена вода.След това караш и на следващата среща идваш да почерпиш.
                            FIAT BRAVO 1.6
                            FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                            LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                            Коментар


                              #29
                              Утре купувам едни зегер клещи и се почва мъчението как се действа с тях. Мерси много колеги. За черпенето няма проблеми
                              BMW E46 coupe
                              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                              Коментар


                                #30
                                Emo91 написа:
                                ама аз тази кола я карам от година и половина и знам как се държеше предиp.S.Днес почистих от пробката изпарителя и веднага усетих разлика само за 5000 км се беше задръстило сега остана и това филтърче да намеря и да го почистя моля да ме насочите
                                Аз разбрах че се чудиш защо е така,при по големи смесители са нормални такива аномалии,на едни обороти работят добре а при други зле.Но щом е работила добре имаш някакъв проблем
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X