Я ме светнете каква е разликата.При агу се използва смесител преди дебитомера.Редуктора за АГУ постоянно налягане ли има ? И какво е то ?В тоя ред на мисли, при АГУ не може ли да се разпробие колектора и да се иползва смесител за единични инжектори и да се подава гориво директно в колкетора, а не преди дебитомера.Може ли да се ползва редуктор от ГИ за АГУ или обратно и ако може/не може , то защо ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлики в редуктора между ГИ и АГУ
Collapse
X
-
Емо бате, вземи се стегни , туй дето му викаш редуктор си е чист изпарител, дали е електрически или вакумен зависи от модела и марката. В общи линии стават и за АГУ и за ГИ, зависи от това колко може да изхрани двигателя. По въпроса дали става да се разпробие колектора и там посредством щтуцери да се вкарва газта, мисля че и сам му знаеш отговора. Отговори си на въпроса какво ще подава инфо на маркуча кога да подаде газ, нали се сещаш че там ще шарка газ на общо основание, независимо от такта на цилиндъра. Виждал съм подобно изпълнение на голфа на един газаджия но там имаше нещо подобно на плочка с тръбички на който се слагаха маркучи за отделните цилиндри. Относно редуктора в общи линии представлява една тръба с топла вода/антифриз в която има друга тръба, обикновенно медна навита като семпертина през която минава течната газ зада се затопли.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Е тва,което си напусал Банков е така,но за пропан-бутан.При метан си е редуктор отвсякъде.И при АГУ редуктора подава гориво спрямо вакума от колекторите,докато при ГИ подава постоянно налягане към рейката и инжекторите.Така мисля аз.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
popara801 написа:Е тва,което си напусал Банков е така,но за пропан-бутан.При метан си е редуктор отвсякъде.И при АГУ редуктора подава гориво спрямо вакума от колекторите,докато при ГИ подава постоянно налягане към рейката и инжекторите.Така мисля аз.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
янко написа:Така е.Има плочки за монтаж след дросела ,но май се настройват доста трудно и на практика не се използват.Преди години търсих такава но безрезултатноКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kolev написа:при изпарителя /за пропан бутан/ за обикновено агу имаш 2 камери- 1- редуцираща налягането от бутилката и 2- дозираща. ако е за метан - имаш 3 камери - 2 редуциращи и дозираща.сигурно искаш да ползваш изпарител за обикновено агу на ги но какъв е смисъла.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Има и редуктори и изпарители. Изпарителя е за газ понеже там има промяна на агрегатното състояние на постъпващотото гориво. Редуктора е при метана при него мяма промяна на арегатното състояние а само се намаля *редуцира* налягането и от там е редуктор.И сега на въпроса на Емо. Да редуктора при АГУто е с постояно налягане на първата степен. Има още една мебрана и тя реголира пропускането на газта спрямо засмукването *под налягането* в плочката или по точно на определено място на дефузьора. Това под налягане зависи от скороста на въздушния поток и диаметъра на дефузьора. При инжекцията нещата стоят малко по друк начин. При нея налягането също е еднакво но спрямо оределено място *колектора* и за това се кава диференциялен изпарител. А дали стават единия да замени другия отговора е да мо си трябва да се модефицират доста. Това важи и за изпарителя и редуктора.
Коментар
-
янко написа:Така е.Има плочки за монтаж след дросела ,но май се настройват доста трудно и на практика не се използват.Преди години търсих такава но безрезултатноOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар