Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлики в редуктора между ГИ и АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлики в редуктора между ГИ и АГУ

    Я ме светнете каква е разликата.При агу се използва смесител преди дебитомера.Редуктора за АГУ постоянно налягане ли има ? И какво е то ?В тоя ред на мисли, при АГУ не може ли да се разпробие колектора и да се иползва смесител за единични инжектори и да се подава гориво директно в колкетора, а не преди дебитомера.Може ли да се ползва редуктор от ГИ за АГУ или обратно и ако може/не може , то защо ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Емо бате, вземи се стегни , туй дето му викаш редуктор си е чист изпарител, дали е електрически или вакумен зависи от модела и марката. В общи линии стават и за АГУ и за ГИ, зависи от това колко може да изхрани двигателя. По въпроса дали става да се разпробие колектора и там посредством щтуцери да се вкарва газта, мисля че и сам му знаеш отговора. Отговори си на въпроса какво ще подава инфо на маркуча кога да подаде газ, нали се сещаш че там ще шарка газ на общо основание, независимо от такта на цилиндъра. Виждал съм подобно изпълнение на голфа на един газаджия но там имаше нещо подобно на плочка с тръбички на който се слагаха маркучи за отделните цилиндри. Относно редуктора в общи линии представлява една тръба с топла вода/антифриз в която има друга тръба, обикновенно медна навита като семпертина през която минава течната газ зада се затопли.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Е тва,което си напусал Банков е така,но за пропан-бутан.При метан си е редуктор отвсякъде.И при АГУ редуктора подава гориво спрямо вакума от колекторите,докато при ГИ подава постоянно налягане към рейката и инжекторите.Така мисля аз.
      FIAT BRAVO 1.6
      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

      Коментар


        #4
        popara801 написа:
        Е тва,което си напусал Банков е така,но за пропан-бутан.При метан си е редуктор отвсякъде.И при АГУ редуктора подава гориво спрямо вакума от колекторите,докато при ГИ подава постоянно налягане към рейката и инжекторите.Така мисля аз.
        Не е така, и в двата случая подава гориво под налягане, само че при инж.система тръбата на рейката се пълни и в зависимост от такта се отваря щуцера/ това не е инжектор/, докато при плочката изпареното гориво се смесва с въздуха във въздуховода и от там постъпва в цилиндрите в зависимост от такта на двигателя, а това дали е вакумен или електрически си зависи от модела на изпарителя.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Момчета и двете са РЕДУКТОР ИЗПАРИТЕЛ т.е редуцират от 10 атм на по малко налягане разликата е че при ГИ то има регулиране на налягането на изхода(ниското налягане) докато при обикновенното АГУ това става по естествен начин (от засмуканото количество газ от двигателя).

          Коментар


            #6
            Така е.Има плочки за монтаж след дросела ,но май се настройват доста трудно и на практика не се използват.Преди години търсих такава но безрезултатно
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              янко написа:
              Така е.Има плочки за монтаж след дросела ,но май се настройват доста трудно и на практика не се използват.Преди години търсих такава но безрезултатно
              Обикновенно слагат такива от карбуратор но си иска преравяне
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                при изпарителя /за пропан бутан/ за обикновено агу имаш 2 камери- 1- редуцираща налягането от бутилката и 2- дозираща. ако е за метан - имаш 3 камери - 2 редуциращи и дозираща.сигурно искаш да ползваш изпарител за обикновено агу на ги но какъв е смисъла.

                Коментар


                  #9
                  kolev написа:
                  при изпарителя /за пропан бутан/ за обикновено агу имаш 2 камери- 1- редуцираща налягането от бутилката и 2- дозираща. ако е за метан - имаш 3 камери - 2 редуциращи и дозираща.сигурно искаш да ползваш изпарител за обикновено агу на ги но какъв е смисъла.
                  Не по-скоро пита за обратното.За редуктор от инжекцион дали става за плочка?
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #10
                    значи няма да стане

                    Коментар


                      #11
                      Много интересна тема, ще я следя с интерес!
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Има и редуктори и изпарители. Изпарителя е за газ понеже там има промяна на агрегатното състояние на постъпващотото гориво. Редуктора е при метана при него мяма промяна на арегатното състояние а само се намаля *редуцира* налягането и от там е редуктор.И сега на въпроса на Емо. Да редуктора при АГУто е с постояно налягане на първата степен. Има още една мебрана и тя реголира пропускането на газта спрямо засмукването *под налягането* в плочката или по точно на определено място на дефузьора. Това под налягане зависи от скороста на въздушния поток и диаметъра на дефузьора. При инжекцията нещата стоят малко по друк начин. При нея налягането също е еднакво но спрямо оределено място *колектора* и за това се кава диференциялен изпарител. А дали стават единия да замени другия отговора е да мо си трябва да се модефицират доста. Това важи и за изпарителя и редуктора.

                        Коментар


                          #13
                          янко написа:
                          Така е.Има плочки за монтаж след дросела ,но май се настройват доста трудно и на практика не се използват.Преди години търсих такава но безрезултатно
                          Аз съм виждал такива системи на Виали.В този случай има и дросел на газовата плочка.Дросела на газовата плочка е свързан механично с дросела на бензина с лостова система.Тази лостова система се регулира за да се докара празния ход на газ.В този случай обаче редуктор-изпарителя е много различен от тези които са за плочка преди бензиновия дросел!(пружината му е по-яка)
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            Празния ход е с отделен винт ,трудното е да се синхронизират двата дросела.Бях гледал едно такси,пича беше изхвърлил карбуратора
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Интересна тема е-да!
                              FIAT BRAVO 1.6
                              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                              Коментар

                              Working...
                              X