Колата е пунто 1.2 75коня на метан.Метана е фабричен.След ключа на метана има свързани две релета,които пък са свързани с газовият клапан.Релетата са слагани от предишният собсвеник и правеха проблем.Първо като дадеш на контакт тряаба да изчакаш 5-6 секунди да изщрака клапана и тогава може да я запалиш ,иначе няма палене ,При положение ,че ключа е автоматичен и винаги пали на бензин.другият проблем е ,че клапана изщраква няколко пъти един след друг,все едно го отваря и пак затваря няколко пъти за 1-2 сек.това си го обяснявам на лоши кабели и не добра маса.Вчера ч побазиках опитах се да свържа газовият клапан без релетата (неуспешно) и се омотах с кабелите после и сега не мога да я запаля на бензин.Моля някой по компетентен нека да ми обясни принципа на тия релета.Едното е с 4 крачета ,а другото с 5 като по спомен това с 5 едното оставаше празно.Кабелите са следните жълт ,който е + идва от два бушона свързани близо до акумолатора,черен - идва от минуса на акумолатора ,зелен мисля че идва от ключа и това е кабела за газ от ключа и още един черен ,който идва от многото кабели на метана от тая общата букса ,която пък отива към компа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ с едни релета.
Collapse
X
-
Аз не съм рязал нищо .Просто не мога да е оправя с кабелите на самите релета.Само тях барах и явно ми прекъсват бензиновата помпа или инжекторите.Колата е с обикновенна метанова.На самите релета има номерация примерно 30,85,86... някой може ли да ме насочи къде на самото реле се свързва постоянният плюс и минус и кои са управляващите изводи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар