Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за помощ с едни релета.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за помощ с едни релета.

    Колата е пунто 1.2 75коня на метан.Метана е фабричен.След ключа на метана има свързани две релета,които пък са свързани с газовият клапан.Релетата са слагани от предишният собсвеник и правеха проблем.Първо като дадеш на контакт тряаба да изчакаш 5-6 секунди да изщрака клапана и тогава може да я запалиш ,иначе няма палене ,При положение ,че ключа е автоматичен и винаги пали на бензин.другият проблем е ,че клапана изщраква няколко пъти един след друг,все едно го отваря и пак затваря няколко пъти за 1-2 сек.това си го обяснявам на лоши кабели и не добра маса.Вчера ч побазиках опитах се да свържа газовият клапан без релетата (неуспешно) и се омотах с кабелите после и сега не мога да я запаля на бензин.Моля някой по компетентен нека да ми обясни принципа на тия релета.Едното е с 4 крачета ,а другото с 5 като по спомен това с 5 едното оставаше празно.Кабелите са следните жълт ,който е + идва от два бушона свързани близо до акумолатора,черен - идва от минуса на акумолатора ,зелен мисля че идва от ключа и това е кабела за газ от ключа и още един черен ,който идва от многото кабели на метана от тая общата букса ,която пък отива към компа.

    #2
    Пунто с фабричен метан май няма.Така както си се омотал с кабелите не знам дали ще се оправиш.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Метана не е слаган в България ,а е докарана така.Ами това са кабелите.Мога да направя и снимка.

      Коментар


        #4
        кола

        Освен да си възстановиш да работи на бензин а после и на метан където има рязано а то е при ланда сондата и при дюзите може да прекъсват и бензиновата помпа
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Аз не съм рязал нищо .Просто не мога да е оправя с кабелите на самите релета.Само тях барах и явно ми прекъсват бензиновата помпа или инжекторите.Колата е с обикновенна метанова.На самите релета има номерация примерно 30,85,86... някой може ли да ме насочи къде на самото реле се свързва постоянният плюс и минус и кои са управляващите изводи.

          Коментар


            #6
            Тези номера означават кой крак на релето за какво е т.е. захранване на бобината, включващ или изключващ контакт или контакти. На самото реле би трябвало да са нарисувани контактните групи и схема на свързване.
            Fiat Bravo 11'97
            1.4 12V A/C

            Коментар

            Working...
            X