Колата ми работи само на газ от около 10 месеца,сега от 2-3 седмици не мога да я изкарам от гаража,преди малко я мъчихме най-странното е че запали на 1-2 пъти но след махане на газта веднага гасне,след последното гаснене я дърпахме сумати време и просто отказа,поливах на 2 пъти изпарителя-никва разлика.колата е браво 1.6 с някъв изпарител ЛР със стъпково моторче уж е ланда контрол ама на скорост не е,има кранчета също по маркучите.Въпроса ми е може ли платната във изпарителя тези където се подменят да са чак толкова за смяна че и на 300м дърпане да не иска да чуе даже.Като четох другите теми из раздела се сещам още да каже че клапане щрака и щом изпарителя замръзва значи стига до него а й 2 пъти запали все пак.Още нищо не сме мерили,бобината е на 7 месеца 2ра ръка,свещи и кабели на около 20-25хил.,знам че е най-лесно сменянето на ред ама и най-неизгодно.Поздрави от мен и весело посрещане на новогодишните празници.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с палене на газ.
Collapse
X
-
това за зимата и газта е мит мога да изреждам мн примери,тая седмица времето е хубаво колата седи в гараж и пак не пали,приятел при -18 върти и пали като колата е седяла минимум 8 часа с 2 думи цялата заскрежена и студена,споменах че съм поливал изпарителя и тн.,пролема не е времето или поне тия дни не би трябвало да е,миналата зима палеше,да газ има.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
-
и на мен ми мирише на мембрани и много газ или искам да е това,че ми изглежда най-просто,в сервиз е ама от празниците не знам кога ще и обърнат внимание.на бензин не разбрахме защо не пали и я направихме да пали на газ от тогава си я карам на газ,според мен вече за бензин да се прави е късно за сега го изключвам за вариант,водещата причина е че отценявам колата на 1300-400лв и ме е яд да давам пари по големи от 1/10 от себестоиността за ремонти.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар