Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газов инжекцион IGS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не бе уж да ви помогна , да ви покажа нещо надеждно изпитано и евтино за подръжка,че като ви гледам с тези ланди ,малеее в кои свят живеете бе хора -за статистиката за изминалата година съм изрязал наи много ланди после брц и тн. и то по простата причина че хората плачат не искат да ги ремонтират,частите са скъпи а системата е ташак. и не се правете на много отжорени с ваште глупости бързи дюзи бавни дюзи , гледаите си вашата си работа ,наи ми е смешно като чета как някои станал маистор сам , как открил проблема на живота си -сменил си филтара или дюзите и тн.малоумщини и преобарнал науката ж краина сметка

    Коментар


      #17
      naskoipetia написа:
      не бе уж да ви помогна , да ви покажа нещо надеждно изпитано и евтино за подръжка,че като ви гледам с тези ланди ,малеее в кои свят живеете бе хора -за статистиката за изминалата година съм изрязал наи много ланди после брц и тн. и то по простата причина че хората плачат не искат да ги ремонтират,частите са скъпи а системата е ташак. и не се правете на много отжорени с ваште глупости бързи дюзи бавни дюзи , гледаите си вашата си работа ,наи ми е смешно като чета как някои станал маистор сам , как открил проблема на живота си -сменил си филтара или дюзите и тн.малоумщини и преобарнал науката ж краина сметка
      Дай телефон за дойда и взема малко части като си изрязал толкова много.Като ти гледам правописа дали и майсторлъка ти е толкова?

      Коментар


        #18
        Re: Проблем с газов инжекцион IGS

        vladi_kn55 написа:
        Здравейте колеги!Проблемът е следният . Колата дава твърде голям разход на гориво .За градски условия той стига до 17/100 . Карах да я настроят ,защото освен разхода на ниски обороти гаснеше .В сервиза ми казаха че стъпковото моторче за ниските обороти е тръгнало ,но че ще кара още .Колата започна да не гасне ,но разхода на гориво остана без промяна майсторът ме посъветва да погледна ламбда сондата и да сменя кабели и свещи за да се оправи разхода.Смених кабелите и свещите и откарах колата на майстор за ламбда сондата той каза че работи и нея не съм я сменял .На скоро сменях и динамо и от тогава колата при празен ход започва да мени обороти и гасне не често но се случва . Дайте съвет какво да правя. Колата е fiat marea 1.6 16v weekend 1999г.Поздрави!!!
        Колега може да я погледнем и да ти дадем мнение но си ни много далече.Нашите колеги в твоя град нямат пълния набор за диагностика а и опит с тази система.Това е най старата и първа система или както казва колегата дядото на ГИ.

        Коментар


          #19
          naskoipetia написа:
          не бе уж да ви помогна , да ви покажа нещо надеждно изпитано и евтино за подръжка,че като ви гледам с тези ланди ,малеее в кои свят живеете бе хора -за статистиката за изминалата година съм изрязал наи много ланди после брц и тн. и то по простата причина че хората плачат не искат да ги ремонтират,частите са скъпи а системата е ташак. и не се правете на много отжорени с ваште глупости бързи дюзи бавни дюзи , гледаите си вашата си работа ,наи ми е смешно като чета как някои станал маистор сам , как открил проблема на живота си -сменил си филтара или дюзите и тн.малоумщини и преобарнал науката ж краина сметка
          Нищо лично ,но аз благодарение на едни такива с много "висока"квалификация ,които ми монтираха ГИ се наложи да се изуча и да се оправям сам с "проблема на живота си" Пък и само да попитам ти от родилния дом направо в сервиза ли отиде? И понеже така не помагаме на колегата ще му кажа че най-важното е къде ще си монтира ГИ , защото и най-скъпата и хубава система при некадърен монтаж не работи добре. Най-добре да си направи проучване там където живее кои са достатъчно квалифицирани и добри и да монтира там това което е по джоба му. Иначе ще пита за филтри и бързи /бавни дюзи тук във форума

          Коментар

          Working...
          X