Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газовата ми уредба Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    още информация

    значи проблема го локализирах в изпарителя ,до там стига газ но колата не ще да тръгне.Значи остана да го разглобя и почистя и да сменя тези мембрани.Не съм го правил никога това и си нямам на представа какво представлява отвътре този изпарител и какви са тия мембрани ,но ще видя.Предполагам ще има нужда 6 години нищо не е правено ,а първия собственик преди това незнам кога е правил такива профилактики преди тези 6 години.

    Коментар


      #17
      Аз се съмнявам ,че ламбда контрола Landi LES 95 не работи.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Контролата работи но няма *поне на снимката* изпълнителната група има едно моторче от по старите версий което не може да работи с нея.

        Коментар


          #19
          здр

          защо да не може да работи с нея до сега как всичко е било наред пък точно сега да не може да работи с нея.

          Коментар


            #20
            Ми защото не може, няма как да го управлява. А кой ти каза че до сега е работил ламбда контрола?

            Коментар


              #21
              еми как е работил ,гледам че е включена отдолу

              Коментар


                #22
                Стига сте го хвърляли момчето по върбите! Значи до преди 2 месеца инсталацията е работила с тези компуненти сумати време, сега изведнъж стават несъвместими! Май само си чешите езиците! Колата гасне, когато обърне на ГАЗ! По пътя на простата ми логика, за да гасне мигновено няма приток на гориво! Ако е този прост емулатор, ще меша горивата или ще работи неравномерно, но не и да гасне! Смятам, че след дискусията на л.с. колегата е локализирал проблема в изпарителя! Идва тънкият момент който колегата е пропуснал да отбележи! А именно, че по маркуча от изпарителя към смесителя няма газ!

                Коментар


                  #23
                  здр

                  при мен става още по весело ,наложи се да взема друг изпарител защото беше по-добрия вариант защото само за изгубения болт и новите мембрани и уплатненията щяха да ми излезнат повече пари.Така че намерих 1 изпарител обслужен всичко както си му е реда за 20 евро и го взех и го смених но колата пак не върви ,май ще се ходи при специалист да ми одерат кожата и това е

                  Коментар


                    #24
                    Подай +12 волта с кабел към двата клапана този преди и този на изпарителя и опитай да запалиш на газ.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Re: здр

                      aminoacid написа:
                      при мен става още по весело ,наложи се да взема друг изпарител защото беше по-добрия вариант защото само за изгубения болт и новите мембрани и уплатненията щяха да ми излезнат повече пари.Така че намерих 1 изпарител обслужен всичко както си му е реда за 20 евро и го взех и го смених но колата пак не върви ,май ще се ходи при специалист да ми одерат кожата и това е
                      А дали той е наред?

                      Коментар


                        #26
                        А дали проблема не е в стъпковото двигателче на ламбда контрола т.е. между изпарителя и двигателя? аз бих го прескочил за проба.

                        Коментар


                          #27
                          Обясних ти няколко пъти на л.с. какво да направиш стъпка по стъпка, не каза до къде я докара? Разбра ли дали клапана работи и дали идва газ до него? Каза че резбата на изхода на бутилката е прецакана също. Мен ми мирише на, че няма газ по системата. Развивай медната тръба и подавай ток на клапана да видиш отваря ли и тече ли газ, как ще разбереш дали тече мисля че не е нужно да ти обяснявам . Сигурно знаеш как мирише

                          Коментар


                            #28
                            здр

                            при запален двигател ли трябва да му дам ток на 1вия клапан или на изгасен

                            Коментар


                              #29
                              здр

                              но ми направи впечатление нещо друго ,че откакто смених изпарителя с друг ,като направих няколко пъти проба да обърна на газ спря да се чува цъкането на 1вия клапан а направо си гасне.Сега вече съм в задънена улица.Но ще пробвам за последен път днес да подам ток директно на клапана ,но исках да разбера дали трябва да го направя при запален или при изгасен двигател.

                              Коментар


                                #30
                                Подай на двата клапана +12 от акумулатора превключи на положение газ и пали.Задължително трябв да чуеш ,че отварят иначе е безмислено да се мъчиш да палиш.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X