Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв изпарител за 250к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв изпарител за 250к.с.

    Колеги, иамм един въпрос към вас...Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.
    Alfa 75 1.8 Turbo

    #2
    Ако ще е един пробвай с Magic Power.Aко ще са два - Magic Compakt, с 2 такива захраних едно S6 2.7T, с един не стана работата.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Еми... едва ли ще намериш каквото ти кажа, ама съм виждал капа 2.0 турбо с изпарител Стефанели, модел BIG GEO. Не мога да кажа как работи колата, беше в сервиза на хората, които ми монтираха преди години ГИ-то. Лошото е, че като питах вносителите преди 2 месеца за този модел, вдигнаха рамене и казаха че нямат.А.. мислил ли си за два редуктора свъзрани паралелно в общ изход? Ще работят на едно налягане, но ще имаш двоен дебит.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Ако ще е един пробвай с Magic Power.Aко ще са два - Magic Compakt, с 2 такива захраних едно S6 2.7T, с един не стана работата.
        Аз с два Меджика захраних един МЛ АМЖ 6.3 с 530кс. За захранването зависи и налягането и температурата на газта а и от значение е и въртенето *скороста* на водата през тях.

        Коментар


          #5
          Аз точно за меджик пауър питах, него го дават до около 350к.с., а хора казват, че са правили и по-големи двигатели с такива, но исках да "почерпя вода от извора" така да се каже. Толкова ми трябваше, ще отивам на вариянт меджик вероятно. АКо все пак някой може да предложи нещо друго - да заповяда.
          Alfa 75 1.8 Turbo

          Коментар


            #6
            Re: Какъв изпарител за 250к.с.

            Da_Fuse написа:
            Колеги, иамм един въпрос към вас...Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.
            Артика колега не е пълен боклук ,ефективен е до около 160 коня и разликата с по- слабия "аляска"(например) е малко по-големия дебит заради 8мм- та тръба на "артика" и подгряването на газта и на входа и на изхода на газта от кадето идва и ефективноста му ,която е до -25 C Не с този изпарител не можеш да си правиш експерименти ! Аз лично съм с такъв на 2.0 турбо 155 к.с и го тестувах по родните магистрали съвсем скоро ,при мен не дава фира колега !
            Кара fiat Croma turbo i.e LPG, R Clio 1.8 16v

            Коментар


              #7
              Аляска-до 130 коня.Артик - до 150 - 160.Меджик - до 220 - 240.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                muns61 написа:
                Меджик - до 220 - 240.
                За кой Меджик става дума компакт или по мошния. Аз лично тествах компакта но му сложих два изхода с добро подгряване *скорос на водата* и си храни без проблем 286кс. на едно БМВ 4.4л. а клиента е малко особняк обича да кара на пълна газ по магистралата и си държи 50гр. на газта. Така че не е никак за потценяване. Тези чехи май си знаят работата а и техните дюзите са доста добри смачкват почти всички италянски по бързина и дълговечнос.

                Коментар


                  #9
                  Това за кой меджик се отнася, за меджик компакт или за пауър, който го дават до 350к.с.? Благодяря за бързите отговори!
                  Alfa 75 1.8 Turbo

                  Коментар


                    #10
                    Лошото че не помля точно кой беще от първите меджици внесени в БГ. по размери мисля че беше компакта но мисля че имаше 8мм. тръба *може и аз да съм я преработил, беше преди година и половина* така че може да е и двата вида или преработен.

                    Коментар


                      #11
                      Компакта е с 6мм на входа.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха.

                        Коментар


                          #13
                          qnisZ написа:
                          Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха.
                          Мила родна картинка и все пак не мога да разбера, какъв е смисъла от раздуването на мотора до 250 коня и слагането на газ. Че е за евтино, за по-евтино е. Каквито и модификации да правиш, тия 250 коня (как точно сте ги изчислили, не зная) ще поизмрат с газта. Ако ще си гъзар, карай си на бензин ( и тайно му сипвай керосин да бръмчи) и си свиркай.

                          Коментар


                            #14
                            Проблема е че хората не искат да плащат повече като може по малко. Даже съм правил и АМЖ 63 на газ а е 530кс.

                            Коментар


                              #15
                              Да си купиш амг 63 и да го караш на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X