Колеги, иамм един въпрос към вас...Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв изпарител за 250к.с.
Collapse
X
-
Еми... едва ли ще намериш каквото ти кажа, ама съм виждал капа 2.0 турбо с изпарител Стефанели, модел BIG GEO. Не мога да кажа как работи колата, беше в сервиза на хората, които ми монтираха преди години ГИ-то. Лошото е, че като питах вносителите преди 2 месеца за този модел, вдигнаха рамене и казаха че нямат.А.. мислил ли си за два редуктора свъзрани паралелно в общ изход? Ще работят на едно налягане, но ще имаш двоен дебит."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
emzo написа:Ако ще е един пробвай с Magic Power.Aко ще са два - Magic Compakt, с 2 такива захраних едно S6 2.7T, с един не стана работата.
Коментар
-
Аз точно за меджик пауър питах, него го дават до около 350к.с., а хора казват, че са правили и по-големи двигатели с такива, но исках да "почерпя вода от извора" така да се каже. Толкова ми трябваше, ще отивам на вариянт меджик вероятно. АКо все пак някой може да предложи нещо друго - да заповяда.Alfa 75 1.8 Turbo
Коментар
-
Re: Какъв изпарител за 250к.с.
Da_Fuse написа:Колеги, иамм един въпрос към вас...Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.Кара fiat Croma turbo i.e LPG, R Clio 1.8 16v
Коментар
-
muns61 написа:Меджик - до 220 - 240.
Коментар
-
Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха.
Коментар
-
qnisZ написа:Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар