Мисля, че имаше 2-3ма колеги, които карат такива коли, но не мога да се сетя кои бяха. Ако може да е обадят
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой кара ли Уно 1.0 45 FIRE на газ LPG?
Collapse
X
-
Аз като смених мембраните на моя първите 500 км няколко пъти изгасна на празен ход. След това е бетон. Не пречи да го отвориш, сваляш му мембраните и ’дреболиите’ и го измиваш под душа да светне хубаво. Сглобяваш внимателно и обръщаш внимание на дребните детайли - понякога примерно се завива накриво винта отдолу за дренажа и така гасне. Няма какво да му се развали на изпарителя, освен ако няма счупено нещо механично или заминали мембрани.
Коментар
-
При мен след няма и 30 000км. служба започна да ми прави мизерии-гаснене ей така както ти го описваш,след гасене изпускане на газ от въпросната гумичка,повишен разход,всеки ден настройване на обороти.Няколко пъти го отворих,смених това онова,но не стана както преди.Имах едно 12 годишно Ланди(със сменени от мен итал. мембрани на ~ 10 000км) в гаража,което сложих за последна проба преди да си купя Мимгас и работата взе,че се оправи.Пробвай със смяна на гумичките във Волтран-а предполагам,че ще се пооправи,но честно казано дори и нов ми даваше по-голям разход отколкото с дъртото Ланди сега.Сериозно се замислям дали повече да си купя турски изпарител въпреки,че цената му е 2 пъти по-ниска.В началото бе "патрон" зима-лете,но това е първите 15-тина хиляди км.Ако финансите не те притискат и се стигне до покупка на нов изпарител според мен няма да сгрешиш ако си вземеш италиански изпарителEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Мой приятел си направи такова уно с уредба втора ръка,която цялата купи са смешни пари от колега от форума - колата е пълен мъртвец на газ,така я е настроил,пък и монтажът е...един път по мое мнение,нооо - това чудо гори 7/100 газ в града лятото. Зимата не знам как е,но ме кефи лятото определено.Колкото до настройката на оборотите - при него мембраните бяха сменяни,той ги смени отново,прави струва и така и не ги оправи(аз също се мъчих но колата не реагираше на настройките от тройните и изпарителя по никакъв начин и реших, че изпарителят е пътник ) докато не си оправи монтажа на плочката.Не съм присъствал,но я е бил монтирал някакси в грешната посока.Не ми е ясно как може да стане това,на моята кола със сигурност няма как да се обърка,но явно там е можело.Та обърнаха му я и колата заспа и мисълта ми е да погледне колегата след изпарителя и плочката на какво отстояние е от дросела и има ли как да е объркано нещо там.Ако има проблеми мога да снимам тукашното уни и да пратя снимка или поне да кажа как е направено. Колкото до турските изпарители - карам с ХЕДЕФ (абсолютна имитация на ловато) вече може би 5 години.Заминаха му доста бързо мембраните,но откакто му сложих оригинални на ловато не съм имал проблеми и дано изкарат още . Извън града колата си гори супер, в града зимата не особено,но при шофиране на къси разстояния и палене на газ,няма как да гори малко...Упсех,колегаFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Плочката е единствено и само за този карбуратор, не намерих такава в нета. Издъниха ме 25 лева за нея. Майсторо газаджията днес я прави и каза, че с тоя изпарител толкова. Ще го разглобя да го видя, но май ще взема един Мимгас. Преполагам че живота на Мимгаса и на колата ще свършат по едно и също време т.е. макс 3-4г не мисля и повече да я карам даже 4 години са много.Нещо такова е плочката http://www.gasmagazin.com/components...598af84aad.jpg
Коментар
-
Ми не си чел достатачно. Тук във форума съм качил преди има няма 5г. един калколатор за плочки и там си има всичко. http://storage.fiat-bg.org/Gazovi_ur...ers/choose.htm Та тук хората са се постарали да работи онлайн и си има снимка и чертеж с размери.
Коментар
-
Смених изпаритела и работата заспа.Стария тръгнах да го разглабям излезе малко скъсана мембрана, пълен с боклуци. Тръгнах от другата страна да развивам еврейските, счупих накрайник, взех друг и той замина, а не са ментаци. Гледам като луд. Колата вече върви, може би и трябва малко донастройка при леко форсирване има едно пропадане на оборотите като тръгнат да се стабилизират. На стария изпарител като духна с уста във филтъра и колата огасваше. Тука няма такива работи. Ходих да заредя, за 70км ми даде разход 12,5l/100km Навих крана, че с новия изпарител вървеше повече.
Коментар
-
Никви канали не съм правил, сложих си новия изпарител и работата заспа. След последната настройка днес я засякох и ми даде смесен разход 7.9/100км.И за Варна се отнася колега но ще е към средата на месеца. Ако се интересуваш повече, пиши на лично да ти дам номера на момчето, което ги продава.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар