Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идеи? Деу Ланос с ГИ пали трудно...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идеи? Деу Ланос с ГИ пали трудно...

    Колеги, колата е на колега, Деу Ланос 1,3 с ГИ Ловато.Първото палене за деня е съпроводено с многократно въртене, докато накрая вземе че запали. Ако веднага след първото палене се угаси двигателя, то паленето след секунда е от раз. Много дразнещо На слух върти добре, има ток, акумулатора е на около година. Колата често се кара на дълъг път, т.е. акумулатора се зарежда добре.Както всички АГУ - пали първоначално на бензин, след това по температура и обороти обръща на газ. Въздушния филтър не е сменян отдавна. Бензиновият е сменян скоро, свещите също.Някакви предположения? Дюзи, температурни или други датчици, клапи, стъпкови моторчета, неразбирателство на ЕКУ-та?

    #2
    Въздушния филтър е хубаво да се смени,но няма да е от него.Най-вероятно са дюзите,макар че аз моите ги смених вярно с втора ръка,но от кола която до последно е работила на бензин.Въпреки всичко си пали трудно на бензин като застудее малко.Така е и с повечето Опели.Затова си паля директно на метан.Купих си манометър за измерване на компресията и вчера я замерих за пореден път като си сложих и другите едноелектродни свещи Бриск Силвър.Със свещите по каталог,които даваха и с които бях-НЖК двуелектродни не може да се регулира разстоянието между електродите и гърмеше като и подам по-рязко газ докато си загрее.Посъветваха ме да си сложа за зимата едноелектродните свещи като регулирам разстоянието между тях на 0.5-0.6мм.Направих го това като намалих разстоянието от 0.8-0.9мм на 0.6мм.След това гърмежи нямаше даже на току-що запален двигател под товар,а и много по-лесно палеше на метан и бензин.Ако това не помогне виж дроселовата клапа дали не е много зацапана от нагари,масла и т.н.Ако това е така никога клапата не се затваря докрай и сместа много обеднява,което е много важен фактор за първоначалното палене в тези все пак студени дни.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #3
      Разкачи акумулатора за 30-40 мин.Да я карат само на бензин 2-3 дни и да видят дали прави такива мизерии.Иначе - диагностика на бензиново ЕКУ, диагностика на газово ЕКУ
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Не е лошо кабелите да смениш и въздушния филтър задължително ,за дюзите не мисля, че е от тях!
        Кара fiat Croma turbo i.e LPG, R Clio 1.8 16v

        Коментар


          #5
          Предполагам че Ланоса е с някаква разновидност на опелски мотор. Щом пали от ряз след първото запалване - комутатор. Може да е от датчика на запалването който може да е в делкото ако колата е с делко , но пробвай с друг комутатор от морга или направо с нов. Не твърдя , а само предполагам за проблема защото съм го виждал точно на опел този проблем. Все пак не мога да съм сигурен че е точно на Опел мотора или е с опелска горивна и запалителна систем. Не е от датчици за температура и прочие.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #6
            Напълно възможно е редуктора да ти изпуска газ поради проблем, която газ постъпва в смукателите през вакуумната тръбичка и поради тази причина първото палене е трудно. Мой приятел имаше този проблем. След смяна на редуктора колата пали от раз. За да констатираш дали това е проблема, просто откачи маркуча на вакуума и го постави в едно бурканче с вода или пък го остави откачен,като запушиш щуцера и виж дали ще има промяна.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              За Ланоса не съм много сигурен , но нубирата 1,6 има самоадаптация(мой опит) и се ресетва само софтуерно. Най вероятно заради лоши настройки на ГИ то се получава така , поне симптомите са същите .

              Коментар

              Working...
              X