Колеги, нека да споделим идеи за настройка на компенсации ( налягане, напрежение, темп на редуктора, темп. на газта при рейката)Аз процедирам по следният начин:1. Карам 30-40км на бензин,за да се обучи ЕКУ-то.2. При студен двигател паля и оставям да работи на бензин, като записвам в таблица инжекторното време на бензин при 30-40-50-60-70-80-90 градуса3.Избирам си налягане на което ще ми работи редуктора и там поставям корекция 04. Увеличавам и намалявам налягането на газта, като въвеждам компенсация в проценти,така че да нямам промяна на инжекторното време на бензин. Така приключвам с регулирането на компенсациите по налягане5.На загрят двигател на бензин активирам компенсациите по температура на газта и преминавам на газ ( сега времето е студено и е подходящо за настройка на тази компенсация,защото рейката е студена) С нарастване на температурата, на газта въвеждам компенсациите така,че да се запази инжекторното време на бензин. 6.Последно регулирам компенсацията по темпераутра на редуктора, като на студен двигател паля и при 30 градуса ( на тази температура ми преминава колата на газ) започвам да слагам компенсации, така че инжекторното време на бензин да бъде еднакво с това от таблицата създадена в точка 2.За съжаление моят ГИ няма компенсации по напрежение и там не мога да коментирам как се прави.Моля да споделите вашият опит и идеи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на компенсации при ГИ.
Collapse
X
-
Аз ползвам само по налягане то по принуда.Темп. корекция съм я изключил, понеже до достигане на референта стойност на темп. на газта (метан в моя случай), обогатява, а моята кола се мръщи при излишно обогатяване.А и е много относително зимно време, щото в града температурата е Х, а извън града Х-20градуса п.с. 0,65кг по-нисък разход след изключването на корекциятаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
На практика може да се настроят корекциите по налягане само.След като се направи настройката на ГИ при налягане "X",гледаш какви са бенз. времена и слагаш корекция 0% при това налягане.След това сваляш налягането от винта на редуктора с 0,5 бара примерно и променяш корекцията при това налягане до тогава докато бенз. време стане толкова колкото е било при налягане "X".Тази операция се повтаря няколко пъти при различни налягания.Малко е досадна операцията.Накрая си връщаш началното налягане "X".Това за компенсацията по температура няма как да стане че тя се променя много бързо.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Ейии хора вие говорите на много странен език и високо ниво. Не разбирам само това за газ ли става въпрос или за метан? На фобос се настройва за минути какви са тези темп., налягания включвания на нялагания. адаптациий и др. повечето неща явно не са за начинаещи явно. Трябваше отпред на темата да има ! или за напреднали. 30 мин. чета и само се чуда за какво става въпрос. Поздрави на всички. С най добър тон, просто споделям мнение.
Коментар
-
Явно обичате да се занимавате с глупости.Умните системи автоматично коригират коефицентите при промяна на налягането ,затова са датчиците за налягане и вакум ,верно е че като барате налягането трябва да се променят коефиценти ама това е защото не отчитате вакума /правите го при един и същ вакум/ на ниски обороти.Точно затова съществува връзка с маркуч между всмукателните колектори и изпарителя ,за да може в зависимост от вакума да се се променя// държи на едно ниво налягането//.А допълнително си има заложени корекции в софта които в 99 процента от случаите си вършат по-добре работата от всичко което можете да сътворите ръчно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар