Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Облицоване на газова бутилка???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Облицоване на газова бутилка???

    Здравейте! Облицовах си бас касата в багажника с велтер и сега искам да направя същото и с газовата бутилка щото ме дразни.Въпросът ми е ще има ли някакви проблеми, тъй като тя прави конденз и не знам да не се засили като я облицовам.Пък гледам тръгнала е съвсем леко да хваща ръждичка на едно място.
    Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

    #2
    И аз съм мислил за нещо подобно, но все не ми остава време....Предполагам че няма да е проблем.Дано някои го е правил и да даде съвет
    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

    Коментар


      #3
      по принцип не трябва да има конденз по бутилката. това е признак че вътре се изпарява газ, но към изпарителя трябва да ходи течна фаза а не изпарена газ. конденза по бутилката може да значи проблем със сондата.

      Коментар


        #4
        kolev написа:
        по принцип не трябва да има конденз по бутилката. това е признак че вътре се изпарява газ, но към изпарителя трябва да ходи течна фаза а не изпарена газ. конденза по бутилката може да значи проблем със сондата.
        Карал съм доста коли на гас, сега съм на метан и абсолютно не мога да се съглася , че конденза е знак, че има някъде някакъв проблем.... По темата... аз също съм се замислил за това и трябва да се видя с fi hi, той подкара Мара , а тя е на метан и ми е казвал, че е облицовал , но не съм го видал.....
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          kolev написа:
          по принцип не трябва да има конденз по бутилката. това е признак че вътре се изпарява газ, но към изпарителя трябва да ходи течна фаза а не изпарена газ. конденза по бутилката може да значи проблем със сондата.
          Карал съм доста коли на гас, сега съм на метан и абсолютно не мога да се съглася , че конденза е знак, че има някъде някакъв проблем.... По темата... аз също съм се замислил за това и трябва да се видя с fi hi, той подкара Мара , а тя е на метан и ми е казвал, че е облицовал , но не съм го видал.....
          Супер. Ще чакам да го питаш и да пишеш отговор тук, че на мен единствения ми страх е да не задържа влагата този плат като се пропие и да засили корозията на метала.
          Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

          Коментар


            #6
            veselin10 написа:
            kolev написа:
            по принцип не трябва да има конденз по бутилката. това е признак че вътре се изпарява газ, но към изпарителя трябва да ходи течна фаза а не изпарена газ. конденза по бутилката може да значи проблем със сондата.
            Карал съм доста коли на гас, сега съм на метан и абсолютно не мога да се съглася , че конденза е знак, че има някъде някакъв проблем.... По темата... аз също съм се замислил за това и трябва да се видя с fi hi, той подкара Мара , а тя е на метан и ми е казвал, че е облицовал , но не съм го видал.....
            Не е fi hi ,а fihi и веднага да отговаря какво е сътворил.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              kolev написа:
              по принцип не трябва да има конденз по бутилката. това е признак че вътре се изпарява газ, но към изпарителя трябва да ходи течна фаза а не изпарена газ. конденза по бутилката може да значи проблем със сондата.
              Тука е истината. Метана няма нищо общо с газта. Метана се поти понеже при каране намаля налягането и съответно температурата от тук вече сами може да си извадите извода.

              Коментар


                #8
                моята бутилка също прави конденз при температури около 0та и под 0та, това за проблем ли говори ? (газ)
                Брава 1.6

                Коментар


                  #9
                  По принцип може да се случи когато бутилката е в купето на автомобила и парното работи добре а през ноща е било студено. :D Но при положение че е топло а се поти е признак че не е добре. Газта се изпарява в самата бутилка а това е проблем при по голям пробег замтъзва и минаваш на бензин. :D

                  Коментар


                    #10
                    Айде бе, когато ви се изпоти бирата, като я извадите от хладилника на топло, търсите ли теч?!?

                    Коментар


                      #11
                      tomny написа:
                      Айде бе, когато ви се изпоти бирата, като я извадите от хладилника на топло, търсите ли теч?!?
                      Теч и още как.

                      Коментар


                        #12
                        Конденза не е притеснителен, това е като тръбите за студената вода, как кондензират.... и за това им се монтира топлоизолация -> ако си облицоваш бутилката ще постихнеш абсолютно същия ефект! Поздрави
                        Ето ме вече с Фиат

                        Коментар


                          #13
                          защо има конденз по тръбите за студена вода - студената вода поглъща топлина от въздуха и влагата от него /въздуха който изстива/ кондензира по студената повърхност.защо след каране на пропан-бутан има конденз по бутилката и тя се изстудява - пропан-бутана преминава от течно в газообразно състояние вътре в обема на бутилката. този процес поглъща топлина от въздуха отвън и влагата от него кондензира по бутилката. изпаряването на пропан-бутана обаче трябва да става очевидно в изпалителя.при метана не знам как е. логично е бутилките да изстиват тъй като той се съхранява в газово състояние и при разширяването на тоя газ се поглъща топлина, но вероятно значително по-малко от изпаряващ се пропан-бутан в бутилка.а случая със студената бира е ясен :D

                          Коментар


                            #14
                            Всичко написано е вярно само дето в бутилката пропан бутана е течен. Иначе е вярно
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              да де, става въпрос когато има проблем със сондата и "хобота" и тя смуче не течен пропан-бутан, а изпарен. това предизвиква конденз по бутилката.

                              Коментар

                              Working...
                              X