Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква ви е температурата на газта ГИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    "нов" редуктор + тунинг по него
    Минаха няколко дни вече някакви резултати относно разхода с по-топлата и по-добре изпарена газ има ли?Знаеш защо питам.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #62
      emzo написа:
      "нов" редуктор + тунинг по него
      Със съветите на колегата и аз вече съм в джаза.Работя по въпроса с "новия" редуктор и след като го тунинговам и поставя ще споделя каква е температурата на изпарената газ.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #63
        е как го тунинговате - поне на ЛС

        Коментар


          #64
          Някакво развитие по темата? Какви са резултатите след тунинга?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #65
            dudulia написа:
            Някакво развитие по темата? Какви са резултатите след тунинга?
            Нямам възможност сега.Мисля да го направя края на Април.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #66
              Те 70% от редукторите може да се тунинговат :D"Лошото" е, че вече се затопли и теста няма да е много обективен.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #67
                Преди седмица правих едно Субато 2.5 168кс. и му сложих АГ но Холанското и разликата вода газ беше 15град. на пълна газ. Иначе казано при тем. на изпарителя 68гр. 53гр на газта но изпарителя е с доста добро подгряване в сравнемие с повечето италянски но и цената е доста различна. http://nagaz24.pl/ag-sgi-reducer,s,2740,p,en.html

                Коментар


                  #68
                  Янко, в този ред на мисли температурата на газта не зависи ли и от мощността на редуктора? ако да кажем на кола 100к.с. сложим изпарител, който може да храни кола с 250к.с. реално потреблението на газ ще е 1,5 пъти по-малко от максималните възможности на редуктора. Ще се изпарява по-малко газ и ще има повече време за загряване.Освен това при ГИ какво влияние оказва дали газта е на 30,40 или 50 градуса? Нали има компенсация по температура + регулиране на инжекторното време на база бензиново инжектно време, което пък е функция от ламбда сондата?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #69
                    Днес се позанимавах малко и подмених маркучите към редуктора с 16мм. както и тетките които отклоняват водата към редуктора.Тетките които демонтирах са 22 мм. на 10 мм разклонение.Не остана време за закачане на компа ,че два пъти демонтирах стартер заради повреден шалтер.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #70
                      Монтирах заволито ,но нямам още резултати в движение.На място прави 70 градуса на газта и 83 на редуктора.Настроих му налягането на около 1,20 бара.Засега всичко е ОК.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #71
                        Турбинираната ми Зета вчера направи 13/100 газ през Твърдишкия проход с 4 възрастни ,бебе и пълен до тавана багажник. Казанлък ОМВ - Търговище ОМВ 200 км с 20 литра газ.Като излязох на магистралата след Шумен рязко ми се доспа и реших да опитам да стигна максималната и скорост по ТТД на газ.Успях да стигна до 180 км/ч ,но с плавно набиране.Ако натисна педала рязко започва да дъвче и не иска да ускорява рязко.Иска ми се да опитам с друг комп.Някой който събира точки или нещо подобно да видим какво ще се получи.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #72
                          Lecho Sec в пъти по-добре, от сещаш се сам .... за коя .... марка говоря
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #73
                            emzo написа:
                            Lecho Sec в пъти по-добре, от сещаш се сам .... за коя .... марка говоря
                            Сещам се да.Заволито и то не успява да топли газта при температури около 10 градуса.Ще слагам серпентините за проба.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #74
                              Tornado написа:
                              Заволито и то не успява да топли газта при температури около 10 градуса.Ще слагам серпентините за проба.
                              Търси проблема другаде, сменяй мястото, откъдето взимаш водата или смени температурния датчик. Заволито се представя перфектно. При мен е свързан последователно на масления топлобменник,Закачен е на стойката на акумулатора и при висока скорост се обдухва, но това не му пречи да си поддържа високи температури. Сега точни цифри, не мога да ти кажа, но в Петък пътувах в малките часове и си беше хладно, направо парно си пусках, та си му беше поне 58гр. температурата при 100км/ч
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X