Ади бе, аз съм на 2.3мм и ми стигат като мощност. Кофициента ми е малко голям, ама докато не си намеря други щуцери няма да рискувам Вчера при -8гр при 100км/ч темп на газта ми беше 11гр, не че има значение при мен.Евентуално може дебелостенен маркуч и термо изолация отгоре му, включая и филтъра, щото там изстива най-много !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква ви е температурата на газта ГИ?
Collapse
X
-
qnisZ написа:Моята днес я замерих и при шофиране беше 50град. при 68грд. на редуктора. При ТОРНАДО е фулгруп а там иска по голями дюзи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз си играх, в града загрява колата до ниво пускане на перката 90гр някъде, при това положение температурата на газта е 50гр.Имам метър магистрала от редуктора до смесителя за дюзите.Като изляза извън града при продължително каране температурата на редуктора пада до 67гр, а на газта до 20гр, но и вчера беше сравнително топло.Парно имам та чак не мога да си задържа ръката до духалкитеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Да ъпдейтна, горивото вече е ЛПГ:В движение с 100км/ч , околна температура -1 до 0гр.Температура на газта - 26гр.Температура на редуктора - 60гр., в същия момент ОБД показанието на датчика на термостата е 82гр.Редуктора е вързан последователно на топлообменника на маслото.Редуктора е тюркиш NLP.От редуктора до датчика има около 1метър магистрала и около 30см до инжекторите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар