Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква ви е температурата на газта ГИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Малко пришпорих работата и фланеца със щуцерите е готов и утре най-вероятно монтирам и на прибиране към Казанлък ще тествам и покажа каква е температурата.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Днес слагах tamona на ауди с6, пак 2.7т ама и я мапнах на бензинец Само, че заради ремапа се наложи да сложим 2 редуктора.Та темп. на газта при 260км/ч пада на 30гр, на редуктора на 40 някъде, околна темп -15гр.При нормално каране 44гр е темп. на газта, в града не си спомням , но се покачва.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Поставих отоплителя пуснах газта през него и резултат никакъв.Мерих съпротивлението на датчика 4,7 ком е.Не знам има ли значение кой кабел към кой на компа ще се привърже.Датчика е с черен и червен ,а към компа са черен и оранж с черно.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Редуктора на какво ниво е поставен ? Ниско, високо ? Спрямо казанчето за антифриза ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            свали датчика от рейката и го замери при различни температури - слагаш го в канче вода на котлона и меришсъпротивление/температура

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              Редуктора на какво ниво е поставен ? Ниско, високо ? Спрямо казанчето за антифриза ?
              Редуктора е на нивото на главата на двигателя.Казанчето е може би на около 25 см .по-високо.
              u_bo написа:
              свали датчика от рейката и го замери при различни температури - слагаш го в канче вода на котлона и меришсъпротивление/температура
              Датчика не е на рейката ,а на един троойник на пътя на газта.Нов е и показва 4,7 ком ,но май не бях тогава на 20 градуса.Ще го кисна ама няма да е днес.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                от 30 до 47гр видях моята темпаратура преди малко.Ама на метан не ми дреме, затова и го избрах него.Всъщност, кое те притеснява ? Има ли проблеми ?Аз май те питах ама не помня, ако имаш корекции по температура - изключи ги или свали референтата стойност, щото ако е зададено 60гр на газта, а караш на 30-35, ЕКУг ще обоготява яко.Общо взето ГИ трябва да се настройва за всеки сезон Няма проблеми ,но все пак защо да не съм като хората.Нямам корекции по температура.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Таззи вечер по Хаинбоаз температура на редуктора от 75 до 86 ,а на газта от 25 до 35 не повече.От ромпетрол Велико Търново до петрол Гурково /60 км./изгорих точно 6,5 литра газ/автомобила е пълен с багаж за 5 членно семейство /.Смятам ,че това ще е края на настройките вече.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Незнам дали е тук мястото да ви питам дали сте чували и виждали ел. подгрев на самата газова рейка. Има ли да се продава такова нещо?
                    Прикачени файлове
                    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                    Коментар


                      #25
                      Пусни един маркуч /тръба с антифриз, ефекта ще е същия.Повечето ГИ подгряват рейките с празни имулси.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Одеве си поиграх отново с размера на щуцерите.Калкукатора в софта на моя ГИ, казва - ЛПГ - 2.6мм, метан - 2.8мм - сбсолютно точно сметнато !С щуцери под 2.8мм и валтекоподобни рейки - колата просто няма мощност.3.0мм пък и идват големички вече.Повече от 170-180 на метан не вдига, айде ако обогатя таблицата да направи 190 с клизма.п.с. май малко обърках темите.п.с.с. одеве при 0гр. околна темп на метана ми пада до 25гр при високи скорости.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          marmil написа:
                          Незнам дали е тук мястото да ви питам дали сте чували и виждали ел. подгрев на самата газова рейка. Има ли да се продава такова нещо?
                          22 лири струва това:http://www.ebay.co.uk/itm/LPG-INJECT...item4abebf1bc5
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Повечето ГИ подгряват рейките с празни имулси.
                            А какво е това празни импулси? Виж това за подгряването.http://bsm-bg.com/#/bg/Products/open=6&id=1
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #29
                              Да цената видях в един полски сайт някъде към 24-25 евро беше. Но не видях никъде други модели, защото моята рейка не е с плоски страни като тази.
                              FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                              Коментар


                                #30
                                Кратки, единични импулси, недостатъчни за отваряне.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X