Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква ви е температурата на газта ГИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аааа инпулсите се настройват и за различните видове инжектори са различни. Има и няколко вида подгряване *раздвижване* с бавни инпулси бързи има и комбинирани. Примерно ДИЕГО Г3 е с комбинирани започва с бавни и после минава на вързи.

    Коментар


      #32
      След като нямам нищо за пипане по програмата за какво ми е този температурен сензор който следи каква е темп. на газта преди рейката.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #33
        Ти имаш корекций само дето Бигас са решили че не си достатачно компетентен да пипаш там.

        Коментар


          #34
          qnisZ написа:
          Ти имаш корекций само дето Бигас са решили че не си достатачно компетентен да пипаш там.
          Хаха и аз тъй му казах, има си ги, просто не може да ги изключи
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRC
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #36
              Тези 60 градуса по таблото ли ги определи или с лаптопа получи показанията за температурата на редуктора? При мен специално съм забелязал следното:Почти достигам средата на скалата на температурата и колата все още е на бензин, това в по-студено време, дори когато го установих това си помислих че ГИ нещо не е наред, случи ми се съвсем скоро. В по-топло време ми прехвърля доста по-рано по показание на таблото.С изправен термостат съм, и ГИ е настроен на 33 градуса да прехвърля на газ.Личното ми мнение е, че датчика за температурата не отчита особено точно стойностите, защото е на термостата, а той е на самия мотор и малко или много температурата там е по-висока. Самия ГИ има и той датчик за температурата и вероятно показанията се снемат от него.Аз така си ги обеснявам нещата...
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #37
                Sev написа:
                не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRC
                Неведоми са пътищата бе ер це софтуерни Шефче що блъскаш колата с неизпарена газ ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Sev написа:
                  не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRC
                  Според мен се следи още един параметър ( темп. на газта), който при мен е заложен по дифолт. Направило ми е впечатление,че когато е много студено преминаването става доста по-късно. От начало си мислех,че е в резултат на замръзнал газов клапан.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    Неведоми са пътищата бе ер це софтуерни Шефче що блъскаш колата с неизпарена газ ?
                    изпарена е тяоще от падането на налягането :D иначе явно колата си знае, щом се оказва че следи и температурата на газта...иначе гледам таблото, сравнявал съм ги с компютъра (не газовия, там е логично да е по-ниска температурата) правилно показвазнам кога прехвърля колата - още преди да отлепи стрелкатаопределено в студеното време е по-късноминалата зима бях на 40оС плюс 40 секундитогава в студа прехвърляше сякаш още по-къснос две думи следи си градусите и допълнителното време и ако газта е студена добавя още време
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #40
                      Какъв ти е точния модел на ГИ , да видим к’во има в софта, ако тръгва в демо режим Па за 20гр според мен са малко за ЛПГ ама т’ва си е лично мнение
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        BRC Plug&Drive
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #42
                          днес на -11 оС прехвърли още по-късноможе би при около 80оС температура на двигателя
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #43
                            emzo написа:
                            qnisZ написа:
                            Ти имаш корекций само дето Бигас са решили че не си достатачно компетентен да пипаш там.
                            Хаха и аз тъй му казах, има си ги, просто не може да ги изключи
                            може да ги "изключи" обаче: като сложи един резистор на мястото на температурния датчик на рейката. Подбира резистора, да отговаря на 35 градуса на газта и е готов.Може и да си подготви резистори със стойности отговарящи на 0 ; 10; 20; 30; 40 и да види как му харесва най-много

                            Коментар


                              #44
                              Ники, Солото на колко ги разпроби ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Ники, Солото на колко ги разпроби ?
                                На 2,6 мм. при налягане 1 бар на редуктора.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X