Знам че не му е тук мястото да питам, обаче във форума на рено никой не ми отговаря. Вие може да знаете.Ще слагам АГУ на рено меган ’96 2.0 114кс, едновалов мотор. Какъв авансатор да му сложа? АЕБ не казват нищо за тази кола, рунел-тех ми се струва сглобено в мазето и никак не ми се нрави идеята да слагам това изделие в колата. Вие да кажете нещо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТАП за рено меган
Collapse
X
-
Аз пък за джетспарк не бях чувал/чел, ама един сайт като хората щом не могат да си позволят ..... но комент.Kакво е ЕКУ-то ?Ако е сименс има шанс да стане със СТАГ ТАП -01Ако пък намериш кой го продава и на кви пари - свиркай, готов съм да рискувам да бодна едно такова.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Някакво сименс е ЕКУ-то. Довечера ще видя, че сега колата не е при мен. Има много голям шанс да стане АЕБ Кобра, с модификация на софтуера 08. За него поне знам, че е изпитано средство и работи перфектно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Утре ще тормозя колегата Попаров пак да ми даде неговия ТАП 510Н КОбра със софт 12, но преди 4-5 седмици като си играх не усетих никаква разлика с него и без него.Същото твърди и той.На СТАГ можеш да си направиш аванса както искаш.Последно, какво се оказа с тия кобри, по 1 път ли се програмират ? Щото аз така разбрах.Ако ти стои още твоя имам желание да тествам ако е с 12ти софт. :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не се програмират по веднъж, можеш да му сменяваш софтуера когато си поискаш Моят стои, и е с 12, обаче му загубих някъде релето, и сега за нищо не става. Ако го намеря - ще тестваш, нямаш ядове. Обаче до тогава само събира прах. Щото съм много "подреден"."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Еми колкото поеме. И в ругия форум ти писах, че старата ланча (1. работеше рпекрасно с 12*. Обаче пък темпрата също от подписа и на 3* се мръщеше и връщаше буталата. Ще видим колко ще поеме рендето. Започвам от 6, щото няма по-малко, и ако трябва и до 15 ще стигна. Според случая."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
колеги гледам ,че коментирате нещо което и мен ме интересува ... Прословутия TAP .Начи карам Пунто 1.1 моно на бенз е летачка напрао осещам как дърпа на 5та , обаче на газ малее ... Ясно е защо. Въпроса ми е гледал съм схемаа на Тап , общо взето прекъсва сигнала на датчика на хол и го преиначава и подава него виси сигнали при работа на газ... До тука добре , начи от доста време си мисля ,че датчика долу на коляновия вал (датчик запалване) е датчика на ХОЛ , гледам го с 3 кабела е .Но един колега казва че не е... И аджа ба тва ли е не е ли тва ? И на ТАП нужен ли му е сигнала от тоз датчик на коляновия вал ? Понеже като се ръгна в по дуълбок гиол и колата след излизане от гиола угасва докато исъхне датчика ...Та ако тап , работи без сигнала от датчика е добре http://runel-tech.com/store/TAP_MANUAL.pdf>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
emzo написа:Италианките са с индуктивен датчик, т.е. не са с датчик на ХОЛ.На разпределителния вал мисля, че е ХОЛ-ов п.с. предлагам да не плуваш в гьолове или да търсиш причината защо ти се мокри датчика :D>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар