Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    vesko_brava_103hp написа:
    А може ли малко съвети за регулирането на газта. Колата върви много, но като позагрее малко не държи обороти. А като е в движение още повече. Знам, че заради това, че съм с обикновенна газова не ги държи в движение, но не може ли да се направи нещо по въпроса?
    Това не е вярно, даже напротив, на газ тихите обороти са по-стабилни и оборотите падат по-плавно. На бензин падат рязко примерно при освобождаване от скорост при ППХ, което на газ при обикновенна газова го няма.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #62
      wwalker написа:
      Това не е вярно, даже напротив, на газ тихите обороти са по-стабилни и оборотите падат по-плавно. На бензин падат рязко примерно при освобождаване от скорост при ППХ, което на газ при обикновенна газова го няма.
      Което не е добре, но пък идеално щястие няма.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #63
        Ами след малко ще пробвам с пластмасата преди кътията на филтъра. Но аз имах впредвид и да ми кажетре как да я регулирам за максимално най-нисък разход.

        Коментар


          #64
          vesko_brava_103hp написа:
          Не е в емулатора а в кабелите му. Утре ще ги проверяваме с един приятел. А автоматично копче нямам как да сложа, защото съм с вакумен изпарител. А между дугото мога да се похваля, че карам колата вече на газ. Но не мога да се похваля по какъв начин :D Изключих дюзите от буксата направо и я паля направо на газ. А това копче нещо се ебава с мен... Синия кабел би трябвало да е за газовия клапан, а като го свържа него не пуска газ. Свързах белия и всичко е ок, но пък не свети лампичката, че съм на газ. Нещо не е наред...
          няма значение какъв ти е изпарителя. твоя клуч е за карбуратори и мисля е с 3 положения - средното е нито газ нито бензин докато се изпразнят карбураторите и отделно убогатител.

          Коментар


            #65
            Ами ако трябва ще го сменя, но автоматично няма как да сложа.

            Коментар


              #66
              А защо да няма как да сложиш?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #67
                Може да се сложи автоматичен ключ ама е добре да се настрои да превключва на 2500 оборота защото като цъкне релето и с този вакумен изпарител може да загасне в първия момент. Има едни автоматични ключове на Фобос които имат вграден емулатор за ламбда сонда .
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #68
                  Stefanaki написа:
                  Преди всичко ти трябва изпарител. Този, който имаш, не ти върши работа.
                  Как да не става? Аз карах такова браво 1.6 с вакумен ловато и нямаше никакви проблеми.Единствената уловка е че ако в движение искаш да смениш от газ на бензин трябва да изчакаш няколко секунди на междинно положение за да се изпразни тръбата от клапана до изпарителя.Плочката по никакъв начин не влоши работата на бензин.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #69
                    kalin555 написа:
                    Може да се сложи автоматичен ключ ама е добре да се настрои да превключва на 2500 оборота защото като цъкне релето и с този вакумен изпарител може да загасне в първия момент. Има едни автоматични ключове на Фобос които имат вграден емулатор за ламбда сонда .
                    Ами на мен един газаджия ми го каза. Че нямало как да стане да ми сложи автоматичен ключ и, че ще трябва сам да си превключвам от бензин на газ.

                    Коментар


                      #70
                      Повече недей да ходиш при този газаджия.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #71
                        А защо си навличаш тези главоболия с вакуумен изпарител? Един електрически е 60лв. (от по-евтините).
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #72
                          Може да си кара спокойно с вакумния изпарител. И автоматичен ключ може да се сложи. Този на Фобос е хубав. На един приятел съм сложил обикновенна АГУ на този мотор. Само дето всичко беше ново и сложихме електрически изпарител. Вече 40 хил. км. няма проблеми. Пали си на бензин и на газ и си върви . Напоследък му придърпва малко на бензин защото си мисля че дюзите са почнали да се позапушват вече за 3 години е това. Но все пак си върви нормално и си пали нормално с други думи - проблем с адаптацията няма. Изпълнението е следното - най-евтиния изпарител ( Волтран ), ключ Фобос със емулатора, който се ползва задължително ( за Ламбдата ), отделен емулатор на дюзите за да не светка на таблото, добра регулировка ( да си върви както трябва -без обедняване и орязване ), сутрин малко загряване на бензин и тва е . Плочката е на дросела и мисля че беше 33-34 мм. вътрешно Фи , а външно където ляга на дросела е около 75 мм. Колата е паткала само когато му се скапаха кабелите на свещите. Последваха нови кабели и свещи и всичко приключи. Моя приятел се опитва един път сам да си я регулира и само тогава му кихна. има кихалка монтирана на резонаторната кутия. Смяна на въздушен филтър на 5000 км. Тази кола колкото и да е противоречиво на всичко изписано във форума става идеално на газ и върви много добре с приличен разход с обикновена АГУ стига да се направи като хората. За да не гасне по инерция с висока скорост само се маха маркуча който излиза от въздухозаборника отпред над радиатора и отива до кутията на филтъра, само това.
                          не подценявайте италианските коли
                          Tipo 1.6 (149.C2.046)

                          Коментар


                            #73
                            Благодаря за съветите. А самото копче как се регулира кога да превключи на газ?

                            Коментар


                              #74
                              Самия ключ се продаваше със схема на свързване и описание. По принцип ако я няма може да се види на сайта на Фобос. Инъче за оборотите има едно тримерче на гърба на кутийката и с много финна отверка се настройва на колко да превключва. Палиш форсираш и гледаш кога сменя ако трябва въртиш пак палиш и така с 2-3 проби се настройва. Чувствителен е кабела за импулса и е добре да се направи само една или най -много 2 витки върху кабела на свеща. За Бравото няма значение на кой кабел от 4 те. Има и едни джъмпери - с единия да се внимава че е за ниво на Ламбдата за 1 и за 5 волта. Ако по погрешка се сложи на ниво 5 волта може да се повреди компа на колата. на Бравото сондата е до 1 волт. и е на 1 херц. Другия е джъмпер беше за херците. Успех
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар


                                #75
                                Колега-дай инфо -за разхода най-вече -как е градското ??? :P
                                Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                                Коментар

                                Working...
                                X