vesko_brava_103hp написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6
Collapse
X
-
wwalker написа:Това не е вярно, даже напротив, на газ тихите обороти са по-стабилни и оборотите падат по-плавно. На бензин падат рязко примерно при освобождаване от скорост при ППХ, което на газ при обикновенна газова го няма."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
vesko_brava_103hp написа:Не е в емулатора а в кабелите му. Утре ще ги проверяваме с един приятел. А автоматично копче нямам как да сложа, защото съм с вакумен изпарител. А между дугото мога да се похваля, че карам колата вече на газ. Но не мога да се похваля по какъв начин :D Изключих дюзите от буксата направо и я паля направо на газ. А това копче нещо се ебава с мен... Синия кабел би трябвало да е за газовия клапан, а като го свържа него не пуска газ. Свързах белия и всичко е ок, но пък не свети лампичката, че съм на газ. Нещо не е наред...
Коментар
-
Може да се сложи автоматичен ключ ама е добре да се настрои да превключва на 2500 оборота защото като цъкне релето и с този вакумен изпарител може да загасне в първия момент. Има едни автоматични ключове на Фобос които имат вграден емулатор за ламбда сонда .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Stefanaki написа:Преди всичко ти трябва изпарител. Този, който имаш, не ти върши работа.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
kalin555 написа:Може да се сложи автоматичен ключ ама е добре да се настрои да превключва на 2500 оборота защото като цъкне релето и с този вакумен изпарител може да загасне в първия момент. Има едни автоматични ключове на Фобос които имат вграден емулатор за ламбда сонда .
Коментар
-
Може да си кара спокойно с вакумния изпарител. И автоматичен ключ може да се сложи. Този на Фобос е хубав. На един приятел съм сложил обикновенна АГУ на този мотор. Само дето всичко беше ново и сложихме електрически изпарител. Вече 40 хил. км. няма проблеми. Пали си на бензин и на газ и си върви . Напоследък му придърпва малко на бензин защото си мисля че дюзите са почнали да се позапушват вече за 3 години е това. Но все пак си върви нормално и си пали нормално с други думи - проблем с адаптацията няма. Изпълнението е следното - най-евтиния изпарител ( Волтран ), ключ Фобос със емулатора, който се ползва задължително ( за Ламбдата ), отделен емулатор на дюзите за да не светка на таблото, добра регулировка ( да си върви както трябва -без обедняване и орязване ), сутрин малко загряване на бензин и тва е . Плочката е на дросела и мисля че беше 33-34 мм. вътрешно Фи , а външно където ляга на дросела е около 75 мм. Колата е паткала само когато му се скапаха кабелите на свещите. Последваха нови кабели и свещи и всичко приключи. Моя приятел се опитва един път сам да си я регулира и само тогава му кихна. има кихалка монтирана на резонаторната кутия. Смяна на въздушен филтър на 5000 км. Тази кола колкото и да е противоречиво на всичко изписано във форума става идеално на газ и върви много добре с приличен разход с обикновена АГУ стига да се направи като хората. За да не гасне по инерция с висока скорост само се маха маркуча който излиза от въздухозаборника отпред над радиатора и отива до кутията на филтъра, само това.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Самия ключ се продаваше със схема на свързване и описание. По принцип ако я няма може да се види на сайта на Фобос. Инъче за оборотите има едно тримерче на гърба на кутийката и с много финна отверка се настройва на колко да превключва. Палиш форсираш и гледаш кога сменя ако трябва въртиш пак палиш и така с 2-3 проби се настройва. Чувствителен е кабела за импулса и е добре да се направи само една или най -много 2 витки върху кабела на свеща. За Бравото няма значение на кой кабел от 4 те. Има и едни джъмпери - с единия да се внимава че е за ниво на Ламбдата за 1 и за 5 волта. Ако по погрешка се сложи на ниво 5 волта може да се повреди компа на колата. на Бравото сондата е до 1 волт. и е на 1 херц. Другия е джъмпер беше за херците. Успехне подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар