Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Synthy написа:
    Банков, за тръбата можеш ли да се аргументираш?
    От температурните разлики и маслените пари ала бала, маркучите се цепят, колкото и качествени да са те, аз карах с маркучи една две години в който съм ги сменял поне два пъти, минах на тръба и съм ок. поне не ме е страх че няма да изтече газ при загрелия двигател. Много е стресиращо да видиш маркучите нацепени.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D1%...D0%B8.htmlЗа това ли говорим?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #33
        Да нещо подобно е.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          Пфу.. тъкмо се бях наточил да работя с нещо удобно... Никога не е лесно Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            по принцип средното краче на дюзите е - , по останалите 4 крачета идва +волтаж от еку-то
            Брава 1.6

            Коментар


              #36
              Проблемът не е в тръбата.http://Тя е достатъчно надеждна, със...?манени.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                Тогава защо на Банков са му се напукали?недялко, на 1.6 16V двигателя дюзите се управляват по маса, точка и удивителна от мен по този въпрос А доколкото разбирам нещо от електроника, много е вероятно инжекторите на повечето коли да се управляват пак по маса. Просто защото е по-лесно да се направи като принципна схема и след това да се изработи в реално изделие. На по-скъпите модели коли може и друго да е, но при по-евтините ширпотреби като нашите таралясници е твърде възможно да се прави по този начин. Особено, ако пише Марели на компютъра (мамка им мръсна ’талянска) :D
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #38
                  Ами надявам се колеги, че до утре ще имам някакъв отговор за тръбите, че много се чудя... А в магазина, в който питах за частите ми казаха, че иматреле за спиране на дюзите и емулатор. Разликата в цената е 32лв. Ако сложа реле сега предполагам, че е възможно да го сменя с емулатор следващия месец. Така съм го замислил поради същата причина заради която не си взех ГИ а обикновенна газова, а именно финансите :D :D :D

                  Коментар


                    #39
                    Може, само където ще имаш един срязан кабел в повече и натрупани грешки в компютъра поради липса на дюзи и кофти данни от ламбда сондата.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      А грешките в компютъра не в случая ще бъдат от неработещите дюзи нали? Миналата година имах 2 неработещи дюзи и постоянно ми светеше лампата на таблото. След като ги смених колата си заработи както трябва и не свети вече лампата. Предполагам, че грешките ги няма вече... Няма лида се получи същото и с релето докато сложа емулатора???

                      Коментар


                        #41
                        Виж как се сещаш. По-лошо е да няма ламбда емулатор.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #42
                          Ами не знам... Аз утре отивам за плочката, тръбите (маркучите, все още не съм решил), и за релето, пък да става каквото ще...

                          Коментар


                            #43
                            Не че вакуумния изпарител няма да работи, но турски ел. изпарител нов е около 50лв. Значително ще занижиш вероятността да ’кихне’ при палене, или като върнеш контактния ключ колата да продължи да работи.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #44
                              Колеги, давайте последни съвети за плочката релето (евентуално емулатора), тръбите или маркучите... И копчето което имам е с 4 кабела. Син, бял, сив и жълт. Имало е и зелен но е отрязан. А на копчето пише в зелено "Level". Утре ще напиша и на другите цветове какво пише. Че после и то трябва да се връзва. :D

                              Коментар


                                #45
                                вземи отиди най-накрая при газаджия да ти я направи, иначе за плочката гледай вътрешния и отвор да е 33-34мм, другия диаметър фактически на ДК мисля беше 75, но може и да бъркам, за релето какви то си е реле струва 2-3 лева това е, ако ти се дават повече пари си купи емулатор, ще ти трябва и задължително симулатор за ламбдата и то доказано работещ, иначе след 2 дни като покараш на газ и ще има тема немога да запаля на бензин :D като цяло на тоя двигател е противопоказно да слагаш обикновено АГУ, ама избора е твой успех
                                Брава 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X