Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vesko_brava_103hp написа:
    Е то ако ми беше ясно щях ли да питам според теб :D
    Не е просто, и аз не мога да ти обясня нищо, хем при положение, че довчера бях с газово на браво. Първо при мен имаше и плочка, като това, което ми се струва необходимост към нея беше клапата, която /уж/ пропуска само в една посока. После за спиране на бензиновата помпа имаше разни действия, които така и не разбрах как точно се правят. Не е карбуратор, че да праснеш един клапан на бензина и край.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      Ами да, така е не е лесна задачата, но аз съм упорит :D Казаха ми, че става с реле което спира дюзите за бензина и с емулатор за ламбдата. Няма ли някой колега с обикновенна газова на този мотор, да вдигне капака и да каже как е монтирана неговата???

      Коментар


        #18
        vesko_brava_103hp написа:
        Няма ли някой колега с обикновенна газова на този мотор, да вдигне капака и да каже как е монтирана неговата???
        Има.Трябва ти електронен изпарител, който може да монтираш:- зад акумулатора - има една пластмасова стойка, на която е много лесно да го поставиш - там е моя- под акумулатора- между ЕКУ и термостата/бобината- към купето, зад двигателя от дясната страна до бомбето........... и още много удобни места, които може и сам да откриешСпоред мен е добре да си вържеш емулатор на дюзи и симулатор на ламбда сонда. Като си набавиш всички материали може да се запознаеш с техническите им данни и да се пробваш да монтираш.Щом си се спрял на АГУ (а не ГИ) ти препоръчвам да си набавиш и монтираш ламбда контрол. В такъв случай отпада симулатор на ламбда сонда.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #19
          Но проблема е, че вече съм взел вакуумен изпарител... С него би трябвало да има начин да стане...

          Коментар


            #20
            Ще стане само мерак и малко сиво сиво вещество трябва под черупката.Моя редуктор на газовия ми инжекцион кисна 3 часа във обезмаслител защото колкото е голям отвън толкова беше станал и отвътре ,а аз се мъча с настройки с компютри кабели и кво ли не.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Ще трябва и майстор-колега-консултирай с с майстор,все пак -успех !
              Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

              Коментар


                #22
                Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. По-добро решение са,като сметнеш ,че са еластични и можеш сам да си ги ’пуснеш’ където ти е удобно!Имам познат газаджия ,който работи само с такива-по-скъпото са снадките-подобни на ПВЦ тръбите за парна инсталация!
                  Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                  Коментар


                    #24
                    Synthy написа:
                    Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи).
                    веско спри си помпата задълже а на дюзите се прекъсва - минуса, средното кабелче на буксата се пада
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #25
                      Плюса Дюзите се управляват по маса.И продължавам да съветвам да не се спира помпата :P
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #26
                        А сега де :D Да слагам ли медни тръби или маркучи??? Да спирам ли помпата или не??? Да спра дюзите от + или от -???

                        Коментар


                          #27
                          Дюзите са си спрени от минус още в завода :DАз лично на колата на жената ще сложа маркуч, вместо медна тръба. Още повече, че е и по-евтин Помпата - по избор. Субективно е Или мен послушай, или недялко
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            Е в Ботевград цената е еднаква на маркуча и тръбите. Но и аз май ще сложа маркуч, защото ще ми е по лесно да го прекарам.

                            Коментар


                              #29
                              vesko_brava_103hp написа:
                              Е в Ботевград цената е еднаква на маркуча и тръбите. Но и аз май ще сложа маркуч, защото ще ми е по лесно да го прекарам.
                              Сложи си тръба, по добрия вариант е.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Банков, за тръбата можеш ли да се аргументираш?
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X