vesko_brava_103hp написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж на обикновенна газова на Брава 1.6
Collapse
X
-
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
-
vesko_brava_103hp написа:Няма ли някой колега с обикновенна газова на този мотор, да вдигне капака и да каже как е монтирана неговата???Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ще стане само мерак и малко сиво сиво вещество трябва под черупката.Моя редуктор на газовия ми инжекцион кисна 3 часа във обезмаслител защото колкото е голям отвън толкова беше станал и отвътре ,а аз се мъча с настройки с компютри кабели и кво ли не.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. По-добро решение са,като сметнеш ,че са еластични и можеш сам да си ги ’пуснеш’ където ти е удобно!Имам познат газаджия ,който работи само с такива-по-скъпото са снадките-подобни на ПВЦ тръбите за парна инсталация!Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)
Коментар
-
Synthy написа:Е чак майстор... не е толкова сложно да сложиш един редуктор и да набучиш щуцерите/плочката към него. Обаче аз вече не бих купил употребяван редуктор (изпарителя). Само НОВ, при това от прилична марка. Достатъчно го ядох дебел и мазен заради калпави редуктори. Нито пък ще се занимавам повече с подмяна на платна. А я да питам тук - какво мислите за маркучите за пропан-бутан, които се продават напоследък вместо медните тръби? Става въпрос за горивопровода от бутилката до редуктора. П.С.vesko_brava_103, не си спирай бензиновата помпа. Само прекъсни плюса към бензиновите инжектори (това става или с реле, или по-добрият вариант - емулатор на дюзи).Брава 1.6
Коментар
-
Дюзите са си спрени от минус още в завода :DАз лично на колата на жената ще сложа маркуч, вместо медна тръба. Още повече, че е и по-евтин Помпата - по избор. Субективно е Или мен послушай, или недялко"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
vesko_brava_103hp написа:Е в Ботевград цената е еднаква на маркуча и тръбите. Но и аз май ще сложа маркуч, защото ще ми е по лесно да го прекарам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар