Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде мога да намеря преходници за инжектори ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Еми именно, при турбо двигател и аз това писах, че ефекта е пренебрежим. За подаването на газта нищо не мога да кажа, там Янис е споделил какво се случва, и явно така трябва да бъде при двигатели с турбина.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #32
      Synthy написа:
      нарушава се въздушният поток по този начин. Такова препятствие на пътя на въздуха създава доста неприятни завихряния, от там спада общата скорост на потока на флуида. Не е правилно според мен да се нарушава това нещо, което е доста критично за пълненето на атмосферен двигател, не за друго, ами му пада мощноста.
      Ами то теоретично с конвертирането на бензинов двигател на пропан-бутан,10% от мощтността си заминава.На Фиат Мултипла с фабрична течна газ Виали,газовите дюзи са монтирани на поне 30 см. от смукателните клапани.Това ме навежда на мисълта че вътре в смукателните колектори след дюзите има монтирани тръбички които стигат до клапаните.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #33
        Заминава си ако не се направи както трябва, да. Затова не е нужно да се скопява още като се оставят препятствия на пътя на въздушният поток, нали? Аз лично не съм сигурен за мултиплата, че има тръбички в колектора. Много силно ме съмнява.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #34
          Synthy написа:
          Заминава си ако не се направи както трябва, да. Затова не е нужно да се скопява още като се оставят препятствия на пътя на въздушният поток, нали? Аз лично не съм сигурен за мултиплата, че има тръбички в колектора. Много силно ме съмнява.
          Личи си ,че си против тези тръбички ама няма как.Ако пробия главата над запалителната свещ и навия дълги щуцери ще постигна същия ефект.На силния вятър и дървета не му пречат.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            Synthy написа:
            Заминава си ако не се направи както трябва, да. Затова не е нужно да се скопява още като се оставят препятствия на пътя на въздушният поток, нали? Аз лично не съм сигурен за мултиплата, че има тръбички в колектора. Много силно ме съмнява.
            стига де
            Прикачени файлове

            Коментар


              #36
              u_bo написа:
              стига де
              Добре де
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #37
                Synthy написа:
                u_bo написа:
                стига де
                Добре де
                :D
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар

                Working...
                X