Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Откъде мога да намеря преходници за инжектори ?
Collapse
X
-
u_bo
трябва да са еднакви, за да се повдига рейката на бензина еднакво - и да уплътни.покажи снимка на монтажа де
Коментар
-
Само така си мислиш, че не влиза Дано не ти се случва, да попаднеш на колектор с шупла. Че после ще ремонтираш двигател...А я да те питам, като не сваляш колектора, а дупчиш отгоре, после как изпиляваш щърчащите щуцери вътре в колектора? Не го правиш, нали?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Сигурен съм че не влизат!А защо трябва да изпилявам щуцерите отвътре?Когато газта се подава в средата на въздушния поток,тогава най-добре се смесва с въздуха.И аз да питам.Защо като се дупчи карбуратор за газови щуцери,се препоръчва тези щуцери да стигат до средата на въздушния поток през карбуратора? :DOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Synthy написа:Само така си мислиш, че не влиза Дано не ти се случва, да попаднеш на колектор с шупла. Че после ще ремонтираш двигател...А я да те питам, като не сваляш колектора, а дупчиш отгоре, после как изпиляваш щърчащите щуцери вътре в колектора? Не го правиш, нали?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Въпрос 1.Какво ще стане ако попадне стружка в цилиндъра.Въпрос 2.Защо да изпиляваш стърчащите щуцери вътре в колектора?Само за информация двигател като на Зетата ми може да се газифицира дори като се пробива главата.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
На първият въпрос сте си отговорили сами. Само да споделя, че предишната ланча и счупиха двигателя точно по този начин - отчупи се шупла от колектора при такова дупчене, заседна на клапан, след това от вибрациите в цилиндъра, бам тряс и основен ремонт на двг. На вторият: нарушава се въздушният поток по този начин. Такова препятствие на пътя на въздуха създава доста неприятни завихряния, от там спада общата скорост на потока на флуида. Не е правилно според мен да се нарушава това нещо, което е доста критично за пълненето на атмосферен двигател, не за друго, ами му пада мощноста. Знаете - по-малко въздух по-малко кончета. За двг. с турбина положението е малко по-друго, там има изкуствено създадено налягане от турбото и "ефекта" в повечето случаи може да се пренебрегне, освен ако не целите примерно да изтискате 280кс от двигателя на тая Зета (със споменаването на модела Зета поздравявам колегата Торнадо ) П.С.Тронадо, точно поради тази причина по-горе, в другата тема те питах защо си набил толкова дълбоко щуцерите."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Не съм ги набил толкова дълбоко аз.ела да я покараш да видиш какво прави на газ.Мисля ,че бях писал ама доста момченца с разни мощни автомобилчета се чудят дали са тръганли да изпреварват или се разминаваме.В рамките на шегата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Той не е слагал уредбата а я взе с колата. Само да вметна че доста фирми слагат подобни удължения на щуцерите. Целта е ясна да се подаде газта пред клапана по стабилна работа на празен ход и по добро излизане от КЪТ ОФФ режим при този мотор. Аз имах проблем с един улис *но само с един при другите нямаше* който не работеше добре на тихи *не можах да си го обясня защо*. Колата де оправи след сменяна на щуцерите от обикновенни с тези за БМВ двойния ванос *по дългите*.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар