Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде мога да намеря преходници за инжектори ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      трябва да са еднакви, за да се повдига рейката на бензина еднакво - и да уплътни.покажи снимка на монтажа де

      Коментар


        #18
        Абсолютно еднакви са:
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          един офтопик: защо нямаш скоби на маркучетата върху щуцерите?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            Щото ги сменям през седмица.Тествам с различни дължини. Тая събота ще ги закопчая както трябва вече.Иначе ще си ползвам дупките в колектора, а тия ще ходят на пазара
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Да не е окуцяла, по този начин, че то май само това може да стане ?

              Коментар


                #22
                Да от 130 коня е станала 50, аре малко по-сериозно.Който не иска да сваля колектор и да пробива - стават, горе долу )))
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Аз ги дупча без да ги свалям и нито една стружка на влиза вътре! :D
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #24
                    Само така си мислиш, че не влиза Дано не ти се случва, да попаднеш на колектор с шупла. Че после ще ремонтираш двигател...А я да те питам, като не сваляш колектора, а дупчиш отгоре, после как изпиляваш щърчащите щуцери вътре в колектора? Не го правиш, нали?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Сигурен съм че не влизат!А защо трябва да изпилявам щуцерите отвътре?Когато газта се подава в средата на въздушния поток,тогава най-добре се смесва с въздуха.И аз да питам.Защо като се дупчи карбуратор за газови щуцери,се препоръчва тези щуцери да стигат до средата на въздушния поток през карбуратора? :D
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #26
                        Synthy написа:
                        Само така си мислиш, че не влиза Дано не ти се случва, да попаднеш на колектор с шупла. Че после ще ремонтираш двигател...А я да те питам, като не сваляш колектора, а дупчиш отгоре, после как изпиляваш щърчащите щуцери вътре в колектора? Не го правиш, нали?
                        Въпрос 1.Какво ще стане ако попадне стружка в цилиндъра.Въпрос 2.Защо да изпиляваш стърчащите щуцери вътре в колектора?Само за информация двигател като на Зетата ми може да се газифицира дори като се пробива главата.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Tornado написа:
                          Въпрос 1.Какво ще стане ако попадне стружка в цилиндъра.Въпрос 2.Защо да изпиляваш стърчащите щуцери вътре в колектора?Само за информация двигател като на Зетата ми може да се газифицира дори като се пробива главата.
                          По въпрос 1.-Ако попадне стружка в цилиндъра тя изгаря.Лошото е ако заседне на смукателен клапан,тогава той остава отворен и колата не работи на този цилиндър.По въпрос 2.-И аз питам същото.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #28
                            На първият въпрос сте си отговорили сами. Само да споделя, че предишната ланча и счупиха двигателя точно по този начин - отчупи се шупла от колектора при такова дупчене, заседна на клапан, след това от вибрациите в цилиндъра, бам тряс и основен ремонт на двг. На вторият: нарушава се въздушният поток по този начин. Такова препятствие на пътя на въздуха създава доста неприятни завихряния, от там спада общата скорост на потока на флуида. Не е правилно според мен да се нарушава това нещо, което е доста критично за пълненето на атмосферен двигател, не за друго, ами му пада мощноста. Знаете - по-малко въздух по-малко кончета. За двг. с турбина положението е малко по-друго, там има изкуствено създадено налягане от турбото и "ефекта" в повечето случаи може да се пренебрегне, освен ако не целите примерно да изтискате 280кс от двигателя на тая Зета (със споменаването на модела Зета поздравявам колегата Торнадо ) П.С.Тронадо, точно поради тази причина по-горе, в другата тема те питах защо си набил толкова дълбоко щуцерите.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Не съм ги набил толкова дълбоко аз.ела да я покараш да видиш какво прави на газ.Мисля ,че бях писал ама доста момченца с разни мощни автомобилчета се чудят дали са тръганли да изпреварват или се разминаваме.В рамките на шегата.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Той не е слагал уредбата а я взе с колата. Само да вметна че доста фирми слагат подобни удължения на щуцерите. Целта е ясна да се подаде газта пред клапана по стабилна работа на празен ход и по добро излизане от КЪТ ОФФ режим при този мотор. Аз имах проблем с един улис *но само с един при другите нямаше* който не работеше добре на тихи *не можах да си го обясня защо*. Колата де оправи след сменяна на щуцерите от обикновенни с тези за БМВ двойния ванос *по дългите*.

                                Коментар

                                Working...
                                X