Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откъде мога да намеря преходници за инжектори ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откъде мога да намеря преходници за инжектори ?

    Ей такива , но за Марели инжектори ?Приемам оферти за 4 броя.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    http://prodavalnik.com/gazov-inzhekt...dyuza-i3654708 тук намерих някакви, можеш да сравниш мерките дали ще паснат
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Тия са за Бош и ги знам, търся за М.Марели IWP006
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        ebay?

        Коментар


          #5
          Само дай линк.15.3мм диаметър трябва да са, с 1 о-пръстен
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Тъй, няма такова животно за нас простите италианци Работата опира до стругарство, нещо крайно непонятно за мен.Съответно въпроси Диаметъра е на инжектора е 15.3мм.Значи ако правилно съм разбрал взимам дебелостенна тръба с вътрешен диаметър 15 и стругар я прави 15.3мм и навива щуцер.И трябва да е от материал, който не ръждясва.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              каква е идеята на това. там да вържеш газовите инжектори ли.диаметъра трябва да е по-малък от 15,3. нали от едната страна ще имаш 15,3 вътрешен ама от другата трябва да е 15,3 външен. освен това трябва да видиш къде ще отиде рейката като се вдигне, а нали има и захващане някакво. а тия инжектори що си мисля че са с еднакви диаметри.

              Коментар


                #8
                http://autogas-lpg.co.uk/65--quick-fit-gas-feed
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Тъй, няма такова животно за нас простите италианци Работата опира до стругарство, нещо крайно непонятно за мен.Съответно въпроси Диаметъра е на инжектора е 15.3мм.Значи ако правилно съм разбрал взимам дебелостенна тръба с вътрешен диаметър 15 и стругар я прави 15.3мм и навива щуцер.И трябва да е от материал, който не ръждясва.
                  Мериш отвора на колектора си където влиза бенз.дюза или демонтираш колектора заедно с рампата отиваш при стругар и му обясняваш какво искаш от него ,къде и колко о-пръстена да постави и с каква стегнатост на сглобката и той ще се справи.Ето ти моите преходници на снимка елементарни и най хубавото е ,че пръскат директно до стеблото на клапана.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    С дупчене на колектора става най-добре.Не се занимавай с тези преходи.След като е пробит колектора,ако се сваля газовата се затапват отворите и няма грижи.
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      ....Ето ти моите преходници на снимка елементарни и най хубавото е ,че пръскат директно до стеблото на клапана.
                      От какъв материал са?Нали на Зета-та ГИ- беше монтиран в Италия?

                      Коментар


                        #12
                        Това е, че не знам, май трябва да си поръчам 1 брой от ибей.
                        ivan_pop написа:
                        С дупчене на колектора става най-добре.Не се занимавай с тези преходи.След като е пробит колектора,ако се сваля газовата се затапват отворите и няма грижи.
                        Той е пробит, искам да експериментирам.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Месинг няма ли да стане като материал? Или в краен случай стомана?
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Бронз май, не знам, дадох 4 щуцера за колектор, дадох размери, казах искам това, дадох снимки да види, за какво става дума и сега чакам
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              emzo написа:
                              Тъй, няма такова животно за нас простите италианци Работата опира до стругарство, нещо крайно непонятно за мен.Съответно въпроси Диаметъра е на инжектора е 15.3мм.Значи ако правилно съм разбрал взимам дебелостенна тръба с вътрешен диаметър 15 и стругар я прави 15.3мм и навива щуцер.И трябва да е от материал, който не ръждясва.
                              Мериш отвора на колектора си където влиза бенз.дюза или демонтираш колектора заедно с рампата отиваш при стругар и му обясняваш какво искаш от него ,къде и колко о-пръстена да постави и с каква стегнатост на сглобката и той ще се справи.Ето ти моите преходници на снимка елементарни и най хубавото е ,че пръскат директно до стеблото на клапана.
                              Ако ти си сложил тези тръбички в колектора... не си ли прецакал много зловещо газоразпределението? Такова препятствие на пътя на въздуха не е много гот да има.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X