Здравеите колеги Налага ми се спешна подмяна на газов изпарител ако може да ме посъветвате кое е по добре : нов турски (мимгаз) или втора употреба ловато със сменени консумативи(гумички ....) Става въпрос за обикновенно агу на пунто мк2 1.2 8вПреместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за газов изпарител
Collapse
X
-
Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
Коментар
-
wwalker написа:Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
Коментар
-
wwalker написа:Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
Коментар
-
punto_2 написа:важното е да кажеш на колко сменяш тия бг мембрани,щото ако е на 30 000км ,си я карай по-добре на бензин,едни мембрани ако не изкарат над 100 000 км не ми ги хвали
Коментар
-
wwalker написа:punto_2 написа:важното е да кажеш на колко сменяш тия бг мембрани,щото ако е на 30 000км ,си я карай по-добре на бензин,едни мембрани ако не изкарат над 100 000 км не ми ги хвалиNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар