Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на изпарител на обикновенно АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    янко написа:
    Вържи го на тънкия маркуч от термостата към дросела
    Няма ли да е прекалено малък дебита на водата там?

    Коментар


      #17
      На бравата нямах проблеми.Сега и на мареята ше го местя там че не ми харесва как работи парното.
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #18
        Успоредно го вържи. Парното е с кранче, и лятото няма да имаш течаща вода през изпрителя като е пуснато да духа студено. Нал’ тъй?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Парното не е с кранче
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #20
            Еми значи по възможно най-лесния начин - последователно преди/след парното.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #21
              Ако имаш преходници по лесно е на тънкия маркуч.Моя в момента е с тройници и все не намирам време да го оправя
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                янко написа:
                Вържи го на тънкия маркуч от термостата към дросела
                Абсолютно! При мен е така:
                Прикачени файлове
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #23
                  Дебита си е доста добър
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    някои знаели как се свързва ламбда симулатор или някоя схема
                    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                    Коментар


                      #25
                      прекъсваш сигнални кабел на ламбда сондата - най-често е черен, двата му края съответно са входа и изхода на симулатора, трябва ти още маса и + от газов клапан, за да сработва след като минеш на газ
                      Брава 1.6

                      Коментар


                        #26
                        имали значение кой кабел е за вход и за изход
                        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                        Коментар


                          #27
                          sok1 написа:
                          янко написа:
                          Вържи го на тънкия маркуч от термостата към дросела
                          Абсолютно! При мен е така:
                          Май наистина това е по-добър вариант. Трябва само да намеря преходници и да действам. Благодаря на отзовалите се колеги за помоща.

                          Коментар

                          Working...
                          X