Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повишен разход и заминават ли си мембраните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повишен разход и заминават ли си мембраните

    преди около година сложи МИМГАЗ през това време съм минал поне 20-30 хил. но напоследък взе да харчи много без да я ръчкам. Месинговия винт е завит до край, кранчето е на нормално развъртане (оборот-оборот и половина), пластмасовия винта и в такав позиция че ако го завия в един момент гасне няма обороти на място, малко увеличен половин оборот или цял след тази позиция колата вади разход 9-10/100 като предимно извън градско. А с този изпарител съм падал до 7-8 среден?
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Благодаря за многото отговори
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Еми то така много трудно някой да ти даде съвет за изпарителя.Ти си му знаеш състоянието най-добре.Аз мисля,че не е за смяна на мембрани.Ако е така симптомите са други.Трудно пали на газ и няма добра мощност,както и това,че не държи постоянни обороти.Провери си цялата система и си донастрой уредбата.
      FIAT BRAVO 1.6
      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

      Коментар


        #4
        кола

        Едва ли да са заминали мембрани иди на газаджия да е настрои .Виж да не изтича някъде .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Най-лесно е за начало да развиеш пластмасовият винт отдолу да изтече ако има насъбрана гняс. После го завий внимателно докрай, че при мен веднъж беше се завил накриво и се чудех, що иска да гасне после. Ако ти е лесен достапът до изпарителят(при мен се налага махане на стойката на акумулатора да го сваля) просто го отвори и почисти. За 10 минути работа е разгобяване и сглобяването му. Като му изкараш мембраните и дреболиите направо под душа, става нов. Ако прецениш мембраните и уплътненията му са 20лв. крайна клиентска, какво да го мислиш толкова.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Пишеш, че е на около година, а гаранция няма ли ? Аз също смятам, че не са ти заминали мебраните, моята я смених преди 2 седмици и беше на 110 000 км и почти 6 г, беше здрава, но беше доста напукана и имах теч от изпарителя, не съм имал повишен разход. Настрой системата и тогава тръгвай да отваряш изпарителя. Преди настройката отвий винтчето да изтече мизерията както са казали колегите по-горе. Ако се наложи да сменяш мебрани- можеш и сам да го направиш, отнема не много време и не е сложно, важно е обаче освен мебраните да видиш и клапанчето в изпарителя как е, моето му смених и неговото уплътнение. Макаронът ми е със Стефанели изпарител и ГИ фобос.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              току що бях на газ анализатор ща видим какво е направил, настройва при 3000об, 2000об и на празен ход
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                9-10/100 ръзход, като пак повтарям 70% се кара извънградско
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Ако цитирания разход е на пунтото мисля, че е нормален. Имахме такова пунто в семейството и гореше повече от бравата при положение,че беше с чисто нова Ловато. Като цяло този мотор за мен не е особено икономичен.Ти си познаваш колата, но при мен с пунтото при скорост над 100 км в час оборотите отиваха над 3000 и си гореше.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    За дълги разстояния трябва да е 7.5 това е ако е в градски условия е друго.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      писал съм 70% извън градско , 30% градско, множко ми се вижда, мисля че и до към 8среден е по добре.
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        сутрин почна да забива е да гасне студена, също така както и да я настроя студена смърди на газ, трудно пали на газ /направих експеримент/
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Днеска си взех направо едно нова ловато, я казвайте /знам повечето от вас карат с такова/ как да го настроя
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            bmahob написа:
                            Днеска си взех направо едно нова ловато, я казвайте /знам повечето от вас карат с такова/ как да го настроя
                            Щом е ново слагай и карай. Не пипай нищо, ако не се налага. След първите 1000 км разхода ще падне с около литър.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Е как да не го пипа...това Ловато идва с навити винтове и се настройва според колата,защото няма как да работи еднакво на 1.2 или 2.0 ей така сложен направо от кутията.Според мен си избързал със смяната.На мен ей така с вакуумен Волтран ми вдигна разхода на 12-13 дори и някога и 14 градско.Сложих почти нов ел. Ловато същата работа и сега ще си върна моя си,защото повече ми харесва как се настройва и работи с него.В същото време още 3-4ма приятели и познати споделят за повишен разход на газ горе долу от същото време,когато и аз забелязах тая работа.Проблема май е в качеството и/или количеството отколкото в колите и изпарителите,защото не се връзва нещо тая "мистерия" с вдигането на разход при n-брой автомобили по едно и също време
                              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                              Коментар

                              Working...
                              X