преди около година сложи МИМГАЗ през това време съм минал поне 20-30 хил. но напоследък взе да харчи много без да я ръчкам. Месинговия винт е завит до край, кранчето е на нормално развъртане (оборот-оборот и половина), пластмасовия винта и в такав позиция че ако го завия в един момент гасне няма обороти на място, малко увеличен половин оборот или цял след тази позиция колата вади разход 9-10/100 като предимно извън градско. А с този изпарител съм падал до 7-8 среден?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишен разход и заминават ли си мембраните
Collapse
X
-
Повишен разход и заминават ли си мембраните
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Благодаря за многото отговориPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Еми то така много трудно някой да ти даде съвет за изпарителя.Ти си му знаеш състоянието най-добре.Аз мисля,че не е за смяна на мембрани.Ако е така симптомите са други.Трудно пали на газ и няма добра мощност,както и това,че не държи постоянни обороти.Провери си цялата система и си донастрой уредбата.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Най-лесно е за начало да развиеш пластмасовият винт отдолу да изтече ако има насъбрана гняс. После го завий внимателно докрай, че при мен веднъж беше се завил накриво и се чудех, що иска да гасне после. Ако ти е лесен достапът до изпарителят(при мен се налага махане на стойката на акумулатора да го сваля) просто го отвори и почисти. За 10 минути работа е разгобяване и сглобяването му. Като му изкараш мембраните и дреболиите направо под душа, става нов. Ако прецениш мембраните и уплътненията му са 20лв. крайна клиентска, какво да го мислиш толкова.
Коментар
-
Пишеш, че е на около година, а гаранция няма ли ? Аз също смятам, че не са ти заминали мебраните, моята я смених преди 2 седмици и беше на 110 000 км и почти 6 г, беше здрава, но беше доста напукана и имах теч от изпарителя, не съм имал повишен разход. Настрой системата и тогава тръгвай да отваряш изпарителя. Преди настройката отвий винтчето да изтече мизерията както са казали колегите по-горе. Ако се наложи да сменяш мебрани- можеш и сам да го направиш, отнема не много време и не е сложно, важно е обаче освен мебраните да видиш и клапанчето в изпарителя как е, моето му смених и неговото уплътнение. Макаронът ми е със Стефанели изпарител и ГИ фобос.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
току що бях на газ анализатор ща видим какво е направил, настройва при 3000об, 2000об и на празен ходPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
9-10/100 ръзход, като пак повтарям 70% се кара извънградскоPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ако цитирания разход е на пунтото мисля, че е нормален. Имахме такова пунто в семейството и гореше повече от бравата при положение,че беше с чисто нова Ловато. Като цяло този мотор за мен не е особено икономичен.Ти си познаваш колата, но при мен с пунтото при скорост над 100 км в час оборотите отиваха над 3000 и си гореше.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
писал съм 70% извън градско , 30% градско, множко ми се вижда, мисля че и до към 8среден е по добре.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
сутрин почна да забива е да гасне студена, също така както и да я настроя студена смърди на газ, трудно пали на газ /направих експеримент/Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Днеска си взех направо едно нова ловато, я казвайте /знам повечето от вас карат с такова/ как да го настрояPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Е как да не го пипа...това Ловато идва с навити винтове и се настройва според колата,защото няма как да работи еднакво на 1.2 или 2.0 ей така сложен направо от кутията.Според мен си избързал със смяната.На мен ей така с вакуумен Волтран ми вдигна разхода на 12-13 дори и някога и 14 градско.Сложих почти нов ел. Ловато същата работа и сега ще си върна моя си,защото повече ми харесва как се настройва и работи с него.В същото време още 3-4ма приятели и познати споделят за повишен разход на газ горе долу от същото време,когато и аз забелязах тая работа.Проблема май е в качеството и/или количеството отколкото в колите и изпарителите,защото не се връзва нещо тая "мистерия" с вдигането на разход при n-брой автомобили по едно и също времеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар