Спретнах си набързо днес стендчето.Веднага си проверих рейката с дюзи biagioti fast.Направих ги всичките на 0,5 защото предния път при калибровката с шублера нямаше чак такава точност.Вече гоня нисък разход с този лаком турбо мотор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Калибровка на газови дюзи.
Collapse
X
-
muns61 написа:По-добрата калибровка е по дебит.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
qnis4 написа:muns61 написа:Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
dudulia написа:muns61 написа:qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:dudulia написа:muns61 написа:qnisZ написа:А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар