Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Калибровка на газови дюзи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Калибровка на газови дюзи.

    Спретнах си набързо днес стендчето.Веднага си проверих рейката с дюзи biagioti fast.Направих ги всичките на 0,5 защото предния път при калибровката с шублера нямаше чак такава точност.Вече гоня нисък разход с този лаком турбо мотор.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    По-добрата калибровка е по дебит.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      muns61 написа:
      По-добрата калибровка е по дебит.
      Какъв дебит колега повечето сервизи занимаващи се с монтаж на АГУ не разполагат и с това да не говорим ,че примерно bigas в Казанлък ,Стара Загора дори Ведраре където също поставят ГИ не могат да закачат bigas за настройки.Така ,че и това е доволно за момента.Все пак горе долу успях да смъкна 147 к.с двигател с турбо и то на ван на около 9/100 извънградско през проход.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Малко да повдигна темата - как се калибрират дюзи по дебит?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            muns61 написа:
            Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!
            Ти твоите с лазер ли ги разпробиваш.

            Коментар


              #7
              qnis4 написа:
              muns61 написа:
              Стенд за настройка по дебит е елементарен за направа.Идея си нямаш, колко различно пускат отделните инжектори, даже след калибровка с индикатор. А пък ако и дюзите са разпробивани с дрелката - нещата са тотално омазани!
              Ти твоите с лазер ли ги разпробиваш.
              На струг, умнико! :D
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.

                Коментар


                  #9
                  qnisZ написа:
                  А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.
                  Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    qnisZ написа:
                    А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.
                    Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.
                    Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      Ема цените на Кейхин, Брц... са съвсем други, не са като на Рейл
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        dudulia написа:
                        Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?
                        Да го кажа така - кейхин, хана и матрикс и т.н. на кола 1.6/1.8 та дори и 2.0 .... на бас, че няма да усетиш разликата.Валтекоподобните се забързват прилично при ход 0.45
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          .....Все пак горе долу успях да смъкна 147 к.с двигател с турбо и то на ван на около 9/100 извънградско през проход.
                          Торнадо, това през Шипка ли?Ако е така - да ти докарам да настроиш и моя звяр ?

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            muns61 написа:
                            qnisZ написа:
                            А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.
                            Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.
                            Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?
                            Ако можеш да си позволиш цитираните от теб марки, няма да караш Фиат и подобни... Пък и те се прецакват понякога и ще те боли повече.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              dudulia написа:
                              muns61 написа:
                              qnisZ написа:
                              А защо си мислиш че там няма проблем,*стругарю* особено ако си я наточил на криво а да не говорим ако е разбити супорта нештата са тотално омазани *както каза сам* . Става и с дрелка стига да знаеш как стават работите. :D Както са казали хората за всичко си има чалъм.
                              Ок, съгласен! Ако искаш, разпробивай и с маткап...Между другото, кой супорт участва в пробиването?Калибровка по дебит - трябва източник на постоянно налягане на въздух, ток за отваряне на клапана, съд с вода, в който се вкарва въздуха и засичане на време.
                              Имам едно питане колега. Вместо да се правят всички тези неща по калиброване не е ли по-удачно да се ползват калибрирани инжектори от рода на Кейхин, БРЦ, Хана...?И другото ми питане е: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?
                              Ако можеш да си позволиш цитираните от теб марки, няма да караш Фиат и подобни... Пък и те се прецакват понякога и ще те боли повече.
                              Мога. На едната кола съм с БРЦ инжектори и не ми пречи да си карам фиат. На другата съм с Рейл по простата причина,че към момента на поставяне не бях чулал някой в България да предлага Хана, както и все още не ми е известен магазин,вносител, който да предлага Хана. Аз бих си купил Хана пред Рейл или Валтек. Цена от 40 лева на дюза ми се струва абсолютно нормална. Вярно е 2 пъти по-скъпа от рейл или валтек. Освен това колата която карам не е показателна какво мога и не мога да си позволя. Все пак нека да не разводняваме темата. Би ли отговорил на въпросът, който поставих в предният си пост,а именно: Доколкото ми е известно хода на буталото при инжектори Рейл, Валтек е препоръчително да бъде 0,45 -0,5 мм. Ако калибрираме по дебит няма ли да променим този ход и няма ли той да бъде различен за всеки инжектор? Това от своя страна води ли до други проблеми?
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар

                              Working...
                              X