Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предстои ми смяна на мембрани на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предстои ми смяна на мембрани на изпарител

    Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.

    #2
    напиши го в търсачката или гоогле
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      На колко време са Не върви ли колата Може само да почистиш вътре и да е настроиш правилно мембрани кара и повече от 5 години
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Отвориш ли - сменяш! Запомни кое къде е, може и снимки да си правиш. Нищо сложно, само после настройката...
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Проблемите са следните.Газовата е монтирана в италия и така е дошла колата в бг.Взех я преди година и половина, а преди да я взема колата е била в България 4 години. Дефакто и се връзват 5 години и половина без смяна на мембраните. Когато я взех гореше 7/100 извънградско газ, а в момента под 11 не мога да я сваля.Много често почна да ми прави номера с оборотите. Когато освободя от скорост оборотите забиват на 2000-3000 и не спадат. Налага се да натисна спирачка и да пусна съединител за да си дойдат на място оборотите. Също така оборотите си играят когато е в покой, от 850 скачат понякога на 900 понякога на 1000.Изпарителят е този от снимката и има болт най-отдолу. Този ли е въпросният болт, от който се регулира газовата?
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            кола

            А на бензин как работи
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              бих ти препоръчал да смениш изпарителя. с тоя голяма игра ще играеш.

              Коментар


                #8
                Долния ’болт’-е за почистване-този ,който се вижда ясно-месинговия е за настройка на обороти и т. н.
                Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                Коментар


                  #9
                  Re: Предстои ми смяна на мембрани на изпарител

                  achov написа:
                  Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.
                  Мисля, че си за смяна на стъпков мотор.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #10
                    Re: Предстои ми смяна на мембрани на изпарител

                    Plastex написа:
                    achov написа:
                    Здравейте колеги. Утре ми предстои смяна на мембрани на електрически изпарител "Landi Renzo’ (Пропан-бутан).Може ли да ме посъветвате нещо, което ще бъде в мой + при демонтажа/монтажа на мембраните и изпарителя.Благодаря ви.
                    Мисля, че си за смяна на стъпков мотор.
                    На бензин колата работи добре.Стъпковия мотор мисля, че не играе при обикновена газова?

                    Коментар


                      #11
                      играе, ама тия магарии които описваш най-вероятно са от изпарителя. сутрин пали ли трудно понякога колата.

                      Коментар


                        #12
                        kolev написа:
                        играе, ама тия магарии които описваш най-вероятно са от изпарителя. сутрин пали ли трудно понякога колата.
                        Не перфектно си пали.Днес смених мембраните. Голямата беше здрава, но малката гумената беше твърда като балатум. Сега след смяната се усеща разлика в ускорението на колата...със старите мембрани ако подам рязко газ преди 2000 оборота не се усеща, че ускорява, а сега този проблем изчезна. Също и глъхненето го няма. Остана да я откарам на регулаж, въпреки, че имам инсталиран (стъпков мотор на газта). Но заради оборотите ще я мина и на регулаж.Ще пиша тук, след като я мина и я засека колко харчи да ви кажа резултата.П.П. @kolev за около 1 час и 15 минути протече цялата процедура. Никаква играчка не е, стига да запомниш кое къде е.

                        Коментар


                          #13
                          Здравей, колега, аз съм в почти същото положение. Да не кажа същите признаци с оборотите и самото поведение преди 2000 оборота и висок разход.Има ли резултат след смяната на мембраните ?

                          Коментар

                          Working...
                          X