Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Максимална скорост на ГАЗ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    valentino321 написа:
    anttonn написа:
    Шумен-Дибич ))) Луд за връзване !!!!
    Не знаех,че там има магистрала.С такова бясно темпо ги строят вече,че не можем да насмогнем и да запомним къде се откриват магистрали.Днеска тук открили нова,утре там...това сигурно е същата тази магистрала дето продължава до Карнобат Шумен-Дибич-Карнобат...Спийди Хайгуей
    Да-а ,тук леко минахме китайците с строежи на магистрали Само дето нямаме пари за гориво да ги пробваме. :D
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #17
      ХГТ си прави спокойно и без да се замисля за секунда 220 на газ. Пробвано е лятото на тракия. 200 поддържа без изобщо да му е тегаво, и без много да усеща 4 човека с багажи и бутилка 40л. 240 правеше на бензин преди да роди мотора, оттогава не е е пробвана така:D Говоря за скорост по километраж, която далеч не е истинската, особено като се има впредвид, че по книжка на ХГТ-то дават макс 210км/ч. Към автора на темата-не си мисли, че си карал с 200, сложи един gps и ще останеш изненадан каква разлика има с километража
      Bravo HGT

      Коментар


        #18
        От какво зависи максималната скорост на газ ?!?

        Здравейте колеги!Едно принципно питане от мен.От какво зависи максималната скорост при каране на газ?!?В случая колата не е ФИАТ,а суифт 1.3 моно с плочка и АГУ.Изпарител Мимгаз на няма и 7к км.По запалването е сменено всичко,кабели,свещи,палец и капачка.Възд.филтър е нов и той.Няма притрисане и забиване в никои режими.Сега какво става-до 80 км си върви екстра,набира си,но след това заковава 90 и край.Даваш газ и само ръмжи и не ще да вдигне повече,това на 5-а предавка.Докато на бравата си набира спокойно с Ловато изпарител,да кажем до 130,толкова съм карал най-бързо.Сега аз си регулирам изпарителя и не знам дали не съм я поудушил,защото е главно градска кола и 50-60 ме устройват перфектно,но онзи ден имаме един надлез на нещо като околовръстно и един камион се беше засилил зад мен и исках така да си остане и едва 90 хвана дръгелчето и то вече на спускането,едва-едва 100км.Та мисълта ми е защо става така,скоростите са много по-дълги от на бравата,ама ....това да е проблема,да карам на трета със 100 Мисля си ,че е нещо друго.Ако някой даде идея поне да знам какво да правя някой ден,а не да разцентровам всичко за едното нищо.Мерси .Едит:сега се поразрових из нета и видях тоя цитат.Все пак давайте и ваши предположения,повече информация ще е по-полезна за лесното намиране и отстраняване на дрзнителя(проблема :D )
        Проблеми по газовата написа:
        ри движение автомобилът не развива скорост и придърпва- Замърсен електромагнитен газов клапан-филтър- Недостатъчно отворен клапан на втората степен на редуктора- Не са регулирани винтовете на дозатора- Замръзване на редуктора в резултат на затваряне на проходния отвор поради недостатъчно нагряване на редуктора от топлоносителяЗатворете разходния вентил на бутилката.Спомоща на ключ развийте холендровата гайка на магистралния газопровод.Развийте затягащия болт или винтовете и свалете капака на филтъра,като внимавате да не повредите уплътнението.Свалете филтриращия елемент,разглобете го,промийте го в разтворител,продухайте го,а ако е необходимо го сменете.Сглобете го в последователност,обратна на разглобяването,без да повреждате уплътнението.Завъртете регулиращия винт на редуктора в посока,обратна на часовниковата стрелка,с цел увеличаване подаването на газ.Развийте с половин оборот винтовете на тройник-дозатора или регулирайте монтирания пред смесителя специално за тази цел дозатор за газ.Долейте охлаждаща течност в разширителния съд.Загрейте двигателя на бензин.
        Инфото е оттук
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар


          #19
          Скорост с износен съединител...

          И така и днес си поиграх да разглобя половоната кола да стигна до скапания газов клапан.Свалих го и го отворих.Малко разочарован видях,че медните окиси ,които изглеждат като чист графит не са достатъчни за да дадът толкова голямо отражение за максималната скорост ,набирането и тнт на газ.Врътнах едно кръгче,спрях и отвих тройника ,пак обиколка,малко по-добре до към 110 и край.Отидох там към едно село дето е само нанагорнища и давам газ,тя не ще и по едно време ми просветна,че при износен съединител оборотите се вдигат,а скоростта не,....И айде към нас.Пред вкъщи вече давам трета и малко газ и тя взе че си тръгна бе мноо зор,на пета същата работа и малко взе да притриса вече кат отлепи.Аз си мислех,че проблема е по газовата,а то явно съединителя е пътник,ама не съм го усещал,че е отпуснато жилото и на първа се случва да завърти гумите,ако го отпусна по-бързо Твърд е бая и едно такова лашка ако не го усещаш,както и да е ,това е вече за друга тема и друг форум.На бензин не съм усетил разлика,ама я караме само в града и то не бързо.
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар

          Working...
          X