Върти ми се една идея в кратуната празна, вие да споделите мнения относно нея. Имам едни инжектори от 1.8 двигател, които си седят ей тъй, опаковани да не събират прах. Дали е възможно да сложа тях вместо обикновените газови? Това го искам, тъй като най-вероятно е се наложи да ремонтирам/купувам нови газови. А такивата инжектори не се славят с голямо бързодейстъвие, и още по-малко с надеждност, не и евтините. От друга страна бензиновите са направени както трябва, бързи, надеждни... Та ще стане ли каквото си мисля, или да не си губя времето? Разбира се ще се подберат подходящи маркучета/преходници, за да се уплътни хубаво газта и да не стане фал. Мен лично ме притеснява съпротивлението им. Газовите инжектори са 2-3 ома, бензиновите са 15. Това би трябвало да разтовари крайните стъпала на газовото ЕКУ, обаче пък дали ще има достатъчно мощност да задейства бензиновият? Евентуално си мисля за едни бързодействащи релета, които да отварят бензиновите инжектори, а самите релета ще се командват от ГИ. Те са маломощни, така че няма да има проблем със захранването им. В краен случай емитерни повторители (4 броя) с мощни транзистори за бензиновите инж.да допълня още едно притеснение: дебита на бензиновите инжектори. Тези от 1.8 са с голяма дупка, и ужким с голям дебит, но дали ще успеят да покрият изискването на пропан-бутана?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замяна на газови инжектори с бензинови
Collapse
X
-
Re: Замяна на газови инжектори с бензинови
Synthy написа:Върти ми се една идея в кратуната празна, вие да споделите мнения относно нея. Имам едни инжектори от 1.8 двигател, които си седят ей тъй, опаковани да не събират прах. Дали е възможно да сложа тях вместо обикновените газови? Това го искам, тъй като най-вероятно е се наложи да ремонтирам/купувам нови газови. А такивата инжектори не се славят с голямо бързодейстъвие, и още по-малко с надеждност, не и евтините. От друга страна бензиновите са направени както трябва, бързи, надеждни... Та ще стане ли каквото си мисля, или да не си губя времето? Разбира се ще се подберат подходящи маркучета/преходници, за да се уплътни хубаво газта и да не стане фал. Мен лично ме притеснява съпротивлението им. Газовите инжектори са 2-3 ома, бензиновите са 15. Това би трябвало да разтовари крайните стъпала на газовото ЕКУ, обаче пък дали ще има достатъчно мощност да задейства бензиновият? Евентуално си мисля за едни бързодействащи релета, които да отварят бензиновите инжектори, а самите релета ще се командват от ГИ. Те са маломощни, така че няма да има проблем със захранването им. В краен случай емитерни повторители (4 броя) с мощни транзистори за бензиновите инж.да допълня още едно притеснение: дебита на бензиновите инжектори. Тези от 1.8 са с голяма дупка, и ужким с голям дебит, но дали ще успеят да покрият изискването на пропан-бутана?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Synthy написа:Бензиновите са също клапани, доколкото знамКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Смазването от бензина също играе. С газ няма да го имаш -> бенз. инжектора ще замине по бързо от газовия. Материалите на разпръсквачите и иглите са различни, газовите са по износоустойчиви.тише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
Коментар
-
denq написа:Смазването от бензина също играе. С газ няма да го имаш -> бенз. инжектора ще замине по бързо от газовия. Материалите на разпръсквачите и иглите са различни, газовите са по износоустойчиви."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Има едни машинки за 4лв/бр, дето ги използвам за дозиране на микроелементи в аквариума.Може да се използват да дозират масло в инжекторите.В комбинация с таймер NE555, или в зависимост от друго нещо може да се направят да пуска масло през инжекторите.Ще маже и клапаните!!!Въпроса сега е как да вкараме маслото (което е с ниско налягане) в инжекторите (където е високо налягането)Аз одобрявам използването на бензинови инжектори вместо газови, заради различния им начин на работа и разбира се голямото бързодействие.Обаче са на 30волта, май....Ясно е, че газовите бързи са 100лв и няма да има проблеми с тях поне 100000км
Коментар
-
Да, скъпи се оказаха газовите - бързи.Имам желание да закача на моя 6 цилиндров двигател един бензинов и да му направя една настройка да го вида.То и без това само леко тресе като му махна единия инжектор, като подадеш газ над 1000 оборота даже не можеш разбра че не работи....Не знам дали смазването им пречи, реално.Никъде, в нета, няма грам информация, за някой, който ги е изпробвал и казал - не стават или обратното.Има някакви откачалници, дето ги използват да си пръскат вода в двигателя и пише, че след 2 години корозията им вижда сметката.
Коментар
-
Четох снощи доста, с малък дебит са.330-960лм/мин при 3 бараа газовите до 72литра/мин при 1 барреално литър в минута изглежда реално, 72 - небензиновите инжектори, които гледах са на бош, а газовия на хана - h2000Според мен могат да се намерят подходящи бензинови, които да свършат работа, било то и след разпробиване.Мазане не им трябва категорично.Целта на занятието е ниска цена, бързодействие и дълъг живот.
Коментар
-
Мазане не, но охлаждане им трябва - категорично. Каот почетох малко повече по темата, това всъщност ще скапе инжекторите за отрицателно време."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар