emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ
Collapse
X
-
С така... Еми добре Ще пробвам с поялника както казвате. С него поне нямам проблеми - естествено продължение на ръката ми е :Divan_pop, да, в събота в София където ходих никъде не намерих. Един колега спомена Киров Бош - там не се сетих да търся. Ще намеря де, неможе да няма Ще разпробия с 1.7мм."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Еми може. Моят редуктор не може под 0.9 бара - изпада му винта за натягането или поне на мен така ми се стори. Засега е 0.96, ама разхода е голям. Ще оправя тези дни щуцерите, че още съм с 2мм и ще видя как ще бъде. А ти кое налягане си гледал? Аз като сложа вакуума от колектора налягането ми пада на 0.7бара. Това би трябвало да бъде диференциалното, нали?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Аха, диф... Еми ако е бил свързан вакуума на колектора, най-вероятно и на OMVL си видял диф. На 0.75 бара от редуктора според мен няма как да работи ГИ. То това е почти колкото при АГУ."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар