Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    Поялник, тенол и разпробиваш наново, ама гледай хубаво да ги разпробиеш
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #62
      С така... Еми добре Ще пробвам с поялника както казвате. С него поне нямам проблеми - естествено продължение на ръката ми е :Divan_pop, да, в събота в София където ходих никъде не намерих. Един колега спомена Киров Бош - там не се сетих да търся. Ще намеря де, неможе да няма Ще разпробия с 1.7мм.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #63
        Вчера си играх с OVML Dream ГИ.Редуктора, пак техен, нямаше винт за регулиране на налягането и според мап-а си работеше на 0.75 бара.Напълно достатъчни бяха за 1.8 115к.с. Зафира.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #64
          Еми може. Моят редуктор не може под 0.9 бара - изпада му винта за натягането или поне на мен така ми се стори. Засега е 0.96, ама разхода е голям. Ще оправя тези дни щуцерите, че още съм с 2мм и ще видя как ще бъде. А ти кое налягане си гледал? Аз като сложа вакуума от колектора налягането ми пада на 0.7бара. Това би трябвало да бъде диференциалното, нали?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #65
            Да, диф. е това.Ами не мога да ти кажа, не пишеше кое налягане мери - италиянска му работа, супер ограничен откъм настройки ГИ
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              Аха, диф... Еми ако е бил свързан вакуума на колектора, най-вероятно и на OMVL си видял диф. На 0.75 бара от редуктора според мен няма как да работи ГИ. То това е почти колкото при АГУ.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар

              Working...
              X