Баш това налягане, направи го 0.9-1.0 бар-а.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ
Collapse
X
-
Живота на рейката, като за начало.Времето на газта, зависи от налягането на редуктора и отвора на дюзата и бързодействието на рейката.При 2мм дюза и налягане 1.3 бара имаш газово време 5мс примерно, а при 1 бар 6мс (примерно).Абе не е болка за умиране, но е добре да е около 1 бар.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
ОК. Започвам с разпробиването първо, след това намалявам налягането до 1.2 бара. Сега времената и без това са големи (бензиновите са около 4.8ms на ПХ), ако се удължат още ме притеснява при натоварване да не останат постоянно отворени инжекторите - кофти за разхода."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Само където не си прочел добре Махам Стефанели (да, 15 ома са), и слагам Райл Апач. Тях искам да разпробия, не Стефанелитата (те не се разпробиват)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Засега няма проблем, а и вносителите на стефанели твърдят, че може да работи и с нискоомни дюзи. В краен случай ще изгорят крайните транзистори, но това не е болка за умиране. Сменяват се с по-мощни, слагат се радиатори и проблема се решава с леко побългаряване. Програмата за настройка не работи така както си мислиш явно, тя следи показателите на бензиновият компютър, и на базата на тях коригира инжекторните времена. каква е рейката изобщо не я интересува, ако сместа е бедна се вдигат времената, ако е богата се намаляват, но това го казва бензиновият компютър, той следи сондата каков показва и той решава какво да прави с времената. Газовият ЕКУ само коригира тези времена да са подходящи за газовите инжектори."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Програмата за настройка не работи така както си мислиш явно, тя следи показателите на бензиновият компютър, и на базата на тях коригира инжекторните времена. каква е рейката изобщо не я интересува, ако сместа е бедна се вдигат времената, ако е богата се намаляват, но това го казва бензиновият компютър, той следи сондата каков показва и той решава какво да прави с времената. Газовият ЕКУ само коригира тези времена да са подходящи за газовите инжектори.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Разпробити щуцери на 2мм (за съжаление 2мм и на ръка, но това е положението). Корекция на времената 0, налягане 0.96 бара. Ако разхода е добър, повече няма да пипам.2.5мм са твърде много за 1.6 двигател (някой иска ли щуцери разпробити на 2.5мм) 2мм е на границата. 1.8мм бургия не мога да намеря. Оказа се голям проблем, а единственият магазин, в който може да я продават не работи уикенда. Така че 2мм."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Разпробити щуцери на 2мм (за съжаление 2мм и на ръка, но това е положението). Корекция на времената 0, налягане 0.96 бара. Ако разхода е добър, повече няма да пипам.2.5мм са твърде много за 1.6 двигател (някой иска ли щуцери разпробити на 2.5мм) 2мм е на границата. 1.8мм бургия не мога да намеря. Оказа се голям проблем, а единственият магазин, в който може да я продават не работи уикенда. Така че 2мм.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Леко големи са, прав си. Засега обаче няма да пипам. не ми се дават още 16лв. за нови щуцери. Ако колата работи както трябва с този размер - така ще седи."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар