Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Това с липсата на настройки е минало. Вече е настроен инжекциона. Оправих се с проблема с кабелите - имам си пълен достъп до газовото ЕКУ. Значи остава само да изместя с 30см. За смяна на щуцери.. ще видим, след като засека сега разход с този редуктор, тогава. Ако е както трябва (т.е. хареса ми) - няма да пипам (първи принцип на монтьора: ако нещо работи - не пипай!)
    добре си се насочил,но защо първо не пробваш да ’термоизолираш’ рейката ?

    Коментар


      #17
      Защото нямам никаква идея как и с какво.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        Бензина ми подозрителнонамалява, а газта подозрително не свършва. Преди да пипам инжекторите ще прегледам релетата на газовият компютър, отговарящи за прекъсването на бензиновите дюзи. Като гледам как газта не свършва за сметка на бензина, май някое (или повече от едно) реле не си върши работата...
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          Някой може ли да каже, как ми работят инжекторите на колата (бензиновите) ? Имам следните настройки в ГИ-то: Sequential, Semi Sequential, Full Group. Кое да сложа? Колата е делтата от подписа с ЕКУ Marelli IAW 1AF.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            Sequential

            Коментар


              #21
              Да, секуентиал, Благодаря Сега, да доложа какво се случва: вече работи смотано и на студен двигател (обрщам на газ на 20* на редуктора). Обаче какво ми направи впечатлени: вчера като изключих бензиновата помпа (от куплунга на кошницата), на газ работеше по-накъсано, отколкото ако помпата си работи. Това ме навежда на мисълта, че работят 2 газови, и 2 бензинови инжектора, защото газта намалява бавно (по-бавно отколкото трябва), бензина също намлява бавно (по-бавно, отколкото трябва). На прав път ли съм? И следващият въпрос е: ако съм прав за бензиновите и газовите инжектори, каква може да е причината за ртова? Възможно ли е запекло реле в газовият комп (превкл. между газови и бензинови инжектори се осъществява с релета) ? Ако две от релетата не изкл. бензиновите инжектори, това най-вероянто може да е причина да не се включат двата газови инжектори, които отговарят на тези бензиновите. Мм ?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Запали колата, мини на газ, издърпай маркуча на 1ви цилиндър леко и виж дали пуска газ, после на 2 и т.н.Ади на бас, че на 20гр. караш на течна фаза, пък зима иде
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Това с издърпването е невъзможно при мен (щот се правих на отворен и накарах да ми сложат маркучите и инжекторите на едно скапано място докато двигателя беше разглобен). Друга идея? Аз се сещам да проверя релетата в ЕКУ-то, и след това да разглобя инжекторите, ак оне се оправи с релетата (т.е. ако те са ОК).
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Какви релета ? Това еку да не е допотопно, всичко трябва да е с интегрални схеми.Достъп до рейките нали имаш ? Разкачи маркуча от щуцера на рейката
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Synthy написа:
                      Това с издърпването е невъзможно при мен (щот се правих на отворен и накарах да ми сложат маркучите и инжекторите на едно скапано място докато двигателя беше разглобен). Друга идея? Аз се сещам да проверя релетата в ЕКУ-то, и след това да разглобя инжекторите, ак оне се оправи с релетата (т.е. ако те са ОК).
                      Ясно е че меси горивата и ти си стигнал до този извод, и за да си сигурен я закачи на компа и седни да се возиш докато я гледаш. Някой ще кара а ти ще включваш и изключваш инжекторите. Обаче има една подробност, ако ако ги меси на различни цилиндри ще работи що годе добре, но е много вероятно да работят и дюзите на двете горива едновременно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Аз не знам какъв е софта на Стефанелито, но не можеш ли да видиш инжекторните времена на бензин и газ, на всички цилиндри? Не можеш ли да включваш и изключваш определени цилиндри от работа на газ? Ако имаш втората опция, то доста лесно ще хванеш къде е проблема.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #27
                          Тъй, да обясня 1) ЕКУ-то явно е допотопно - релета има, те превключват бензиновите инжектори. 2) достъп до рейката НЯМА (за 18-ти път го пиша това). Трябва да я сваля цялата, или да не я свалям, опция за поетапно изкл. на инжектори няма, или е много трудно3) нямам опция за поетапно изключване на инжекторите.4) времената са си ОК, както съм го сложил преди да се появи повредата.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            Под рейка ти говоря за газова рейка/инжектори нали са 2 по 2.Не за бензиновата рейка.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              И аз говоря за газовта. Намира се под бензиновата, зад радиатора и инжектрорите са до перката - буквално.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                Еми отваряй ЕКУто или мести газовите рейки.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X