Synthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ
Collapse
X
-
u_bo
-
Бензина ми подозрителнонамалява, а газта подозрително не свършва. Преди да пипам инжекторите ще прегледам релетата на газовият компютър, отговарящи за прекъсването на бензиновите дюзи. Като гледам как газта не свършва за сметка на бензина, май някое (или повече от едно) реле не си върши работата..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Някой може ли да каже, как ми работят инжекторите на колата (бензиновите) ? Имам следните настройки в ГИ-то: Sequential, Semi Sequential, Full Group. Кое да сложа? Колата е делтата от подписа с ЕКУ Marelli IAW 1AF."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да, секуентиал, Благодаря Сега, да доложа какво се случва: вече работи смотано и на студен двигател (обрщам на газ на 20* на редуктора). Обаче какво ми направи впечатлени: вчера като изключих бензиновата помпа (от куплунга на кошницата), на газ работеше по-накъсано, отколкото ако помпата си работи. Това ме навежда на мисълта, че работят 2 газови, и 2 бензинови инжектора, защото газта намалява бавно (по-бавно отколкото трябва), бензина също намлява бавно (по-бавно, отколкото трябва). На прав път ли съм? И следващият въпрос е: ако съм прав за бензиновите и газовите инжектори, каква може да е причината за ртова? Възможно ли е запекло реле в газовият комп (превкл. между газови и бензинови инжектори се осъществява с релета) ? Ако две от релетата не изкл. бензиновите инжектори, това най-вероянто може да е причина да не се включат двата газови инжектори, които отговарят на тези бензиновите. Мм ?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Това с издърпването е невъзможно при мен (щот се правих на отворен и накарах да ми сложат маркучите и инжекторите на едно скапано място докато двигателя беше разглобен). Друга идея? Аз се сещам да проверя релетата в ЕКУ-то, и след това да разглобя инжекторите, ак оне се оправи с релетата (т.е. ако те са ОК)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Това с издърпването е невъзможно при мен (щот се правих на отворен и накарах да ми сложат маркучите и инжекторите на едно скапано място докато двигателя беше разглобен). Друга идея? Аз се сещам да проверя релетата в ЕКУ-то, и след това да разглобя инжекторите, ак оне се оправи с релетата (т.е. ако те са ОК).Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз не знам какъв е софта на Стефанелито, но не можеш ли да видиш инжекторните времена на бензин и газ, на всички цилиндри? Не можеш ли да включваш и изключваш определени цилиндри от работа на газ? Ако имаш втората опция, то доста лесно ще хванеш къде е проблема.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Тъй, да обясня 1) ЕКУ-то явно е допотопно - релета има, те превключват бензиновите инжектори. 2) достъп до рейката НЯМА (за 18-ти път го пиша това). Трябва да я сваля цялата, или да не я свалям, опция за поетапно изкл. на инжектори няма, или е много трудно3) нямам опция за поетапно изключване на инжекторите.4) времената са си ОК, както съм го сложил преди да се появи повредата."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар