Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Баш това налягане, направи го 0.9-1.0 бар-а.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      Хъм... А защо да го правя, ако не е много нахално да питам? Какво ще се подобри като намаля налягането?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #48
        Разпробиването е добре да го направиш на струг, за да не станат отворите леко триъгълни, ще се сбърка сечението.Или поне на колонна бормашина с менгеме.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #49
          Живота на рейката, като за начало.Времето на газта, зависи от налягането на редуктора и отвора на дюзата и бързодействието на рейката.При 2мм дюза и налягане 1.3 бара имаш газово време 5мс примерно, а при 1 бар 6мс (примерно).Абе не е болка за умиране, но е добре да е около 1 бар.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #50
            ОК. Започвам с разпробиването първо, след това намалявам налягането до 1.2 бара. Сега времената и без това са големи (бензиновите са около 4.8ms на ПХ), ако се удължат още ме притеснява при натоварване да не останат постоянно отворени инжекторите - кофти за разхода.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #51
              Бобините на рейките Стефанели са 15 ома.Дюзите не се разпробиват.Има различни(три) размера дюзи(рейки) за мотори с различна мощност.
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #52
                Само където не си прочел добре Махам Стефанели (да, 15 ома са), и слагам Райл Апач. Тях искам да разпробия, не Стефанелитата (те не се разпробиват).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #53
                  Аз доколкото си спомням в програмата на Стефанели няма опция да се избират други рейки.Ако това е така,няма ли опастност с друга рейка да се прецака компютъра или да не работи коректно?
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #54
                    Засега няма проблем, а и вносителите на стефанели твърдят, че може да работи и с нискоомни дюзи. В краен случай ще изгорят крайните транзистори, но това не е болка за умиране. Сменяват се с по-мощни, слагат се радиатори и проблема се решава с леко побългаряване. Програмата за настройка не работи така както си мислиш явно, тя следи показателите на бензиновият компютър, и на базата на тях коригира инжекторните времена. каква е рейката изобщо не я интересува, ако сместа е бедна се вдигат времената, ако е богата се намаляват, но това го казва бензиновият компютър, той следи сондата каков показва и той решава какво да прави с времената. Газовият ЕКУ само коригира тези времена да са подходящи за газовите инжектори.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #55
                      Synthy написа:
                      Програмата за настройка не работи така както си мислиш явно, тя следи показателите на бензиновият компютър, и на базата на тях коригира инжекторните времена. каква е рейката изобщо не я интересува, ако сместа е бедна се вдигат времената, ако е богата се намаляват, но това го казва бензиновият компютър, той следи сондата каков показва и той решава какво да прави с времената. Газовият ЕКУ само коригира тези времена да са подходящи за газовите инжектори.
                      В повечето програми на ГИ се задава какви са инжекторите.Това се прави защото управляващите импулси за газовите инжектори са различни в зависимост от инжекторите с цел да се постигне по-добра линейност.За едно отваряне на газовия инжектор се подава един(стартов) импулс който го отваря и след него много на брой кратки импулси(ШИМ) които го държат отворен.При Стефанели явно не е така.
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #56
                        Разпробити щуцери на 2мм (за съжаление 2мм и на ръка, но това е положението). Корекция на времената 0, налягане 0.96 бара. Ако разхода е добър, повече няма да пипам.2.5мм са твърде много за 1.6 двигател (някой иска ли щуцери разпробити на 2.5мм) 2мм е на границата. 1.8мм бургия не мога да намеря. Оказа се голям проблем, а единственият магазин, в който може да я продават не работи уикенда. Така че 2мм.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #57
                          Synthy написа:
                          Разпробити щуцери на 2мм (за съжаление 2мм и на ръка, но това е положението). Корекция на времената 0, налягане 0.96 бара. Ако разхода е добър, повече няма да пипам.2.5мм са твърде много за 1.6 двигател (някой иска ли щуцери разпробити на 2.5мм) 2мм е на границата. 1.8мм бургия не мога да намеря. Оказа се голям проблем, а единственият магазин, в който може да я продават не работи уикенда. Така че 2мм.
                          Киров Бош. Имат всякакви рзмери. Преди години обиколих БУргас за 1,7мм. Още по-дефицитен размер. Накрая я открих в Киров и струваше нешо от рода на 50 стотинки, а що бензин изгорих,докато я намеря. 2мм не знам дали няма да са леко големи. Аз съм с 1,7 по спомен.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #58
                            Леко големи са, прав си. Засега обаче няма да пипам. не ми се дават още 16лв. за нови щуцери. Ако колата работи както трябва с този размер - така ще седи.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #59
                              Поялник, тенол и разпробиваш наново, ама гледай хубаво да ги разпробиеш
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                [quote="Synthy" 1.8мм бургия не мога да намеря. Оказа се голям проблем, а единственият магазин, в който може да я продават не работи уикенда. Така че 2мм.[/quote]В София ли няма такова свредло? Аз имам от 1,5мм. до 3,0мм. през 0,1мм,купени от Плевен.
                                OVB X18XE1 седан+ГИ

                                Коментар

                                Working...
                                X