Еми.. и двете ще направя. Първо ЕКУ-то, че е по-лесно, след това и рейката трябва да изместя, защото там явно не и е комфортно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ
Collapse
X
-
Компютъра е свален, и разглобен. Релетата за момента не съм мерил, тъй като се случва нещо станно - като дам 12V на контактите на бобината и дава на късо, странна работа.. Обаче ми прави впечатрление друго: един от 4-те крайни транзистора изглежда различно. Като гледам как се е лъснал.. най-вероятно е изгорял от прегряване. Вие какво мислите? На снимката се пада вторият от ляво на дясно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Според мен не е сменян, защото ми дадоха чисто нов компютър като го купувах. Има ли начин да го проверя? С полеви транзистори нямам опит този е NISFET (май така се водеше), ако ти говори нещо."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Платката е многослойна (пфу). Да, бях с АГУ, така я купих. Обаче беше вързана много неграмотно, и като цяло трябваше да сменявам изпарителя, да свързвам отново релето.. и реших да сложа ГИ. Още повече, че го имах от старата кола и само събираше прах (най-вече това е причината). Така че реших да го оползотворя. Отделно смятам, че на кола с инжекционна горивна система се слагата също такава газова за оптимални резултати. Обикновената газова ако колата не е карбуратор е отживелица, освен ако финансите не позволяват да се сложи ГИ, тогава е компромис.Това с разпояването не ми допада, ама никак. Ще измеря първо да не е окъсил двете големи писти. Според схемата на производителя, този транзистор подава минус към инжектора, т.е. масата. Ако има верига когато не работи ЕКУ-то - значи това е проблема и си имам постоянно отворен инжектор."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
На въпросният транзистор, лъскавият - студена спойка. Сега обаче друг проблем - наистина вече меша бензин с газ. От ауспуха смърди на бензин нечовешки като превключа на газ, колата се дави, гасне, и времената стават двойни. С поялника стопих корпуса на едно от релетата, и май съм го засегнал и навътре. Като меря обаче намотките му - дава 0 ома. На всичките е така. Този път май няма да мина без сваляне за да меря, мм ? Исках да видя дали като подам 12V ще щракне, обаче то си е късо съединение, няма смисъл да подавам напрежение."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Този лъскавия транзистор може да не е бил добре запоен и да загрява от това. Площадката под него играе ролята на радиатор.Що се отнася до съпротивлението, да трябва да е безкрайно когато мериш + на корпуса - на другия крак дето е дебела пистата . т.е. маса, минуса на платката. Това е дрейн-сорс. Като обърнеш сондите на уреда трябва да показва 500-600 заради вградения диод.Премери съпротивлението на инжектора дали е колкото на другите инжектори.Релето ако му мериш намотката и е 0 ом, трябва да има един диод паралелно на нея на платката виж да не е укасил той или ти да си направил късо с поялника. И тия работи ги мери на обхват 2000 ом не на мегаоми
Коментар
-
Въпросният транзистор имаше студена спойка. Както имаше и студена спойка някой от резисторите на емулатора (тези в ляво, с надпис 2200). След това ми думна матрицата от дарлингтони горе на картинката (ULN2003). Междувременно си бях изгорил двата диода M7 (4007 в смд корпус) до релетата... лудница. Сега вече си имам постоянно отворен инжектор. Колата работи накъсано на газ, опитва се да гасне, няма много мощност и налягането в рейката като мина на бензин пада за отрицателно време, като докато пада на бензин работи малко нестабилно (докато не падне до 0). На това му се казва каръщина"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Рейката е сменена с Райл Апач. ГОлямо дърво е тази рейка, ама е евтина На стефанелито едната инжекторна двойка е дала фира - духам и смуча през нея все едно няма никой. Сега колата работи, превключва на газ без да усетя. Обаче няма тягааа. Корекцията на времената съм я сложил 3, обаче е малко. Като гледам щуцера на Стефанели и този на Райл - на Стефанелито е с 2 пъти по-голям дебит според мен. Какво рискувам, ако разширя отвора на въпросният щуцер с бургия 1.5мм ? Трябва ли да се калибрира, или може с винтоверта внимателно да го пробия?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
emzo написа:Някой газаджия ще ти каже, че трябва да са фабрично разпробити.Аз пък съм слагал какви ли не рИ наляганазмери, кои фабрично, кои с винтовера - разлика аз не усещам.В дебита ще има, но едва ли е фатална.Не гледай размера на стефанелито. Почни с 1.8мм според мен.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Кое налягане Стефанели мери само налягането в рейката - това, което идва от редуктора. В момента то е 1.3 бара и няма да го намалявам, така си е добре.Бобините са с 1.5ома съпротивление, ако това е въпроса."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар