Проблемът ми е следният: след като загрее колата, започва да работи точно като двутактов двигател - отчетливо се чува работата на цилиндрите (пърди като трабант), и няма мощност. Докато е студена всичко е ОК. Сега и постановката под капака да опиша:Редуктора вече е Томасето. Там всичко е ОК - проверено. Налягането което подава към рейката е 1.3 бара, инжекторните времена на газовите инжектори са 1:1 с бензиновите - без корекция (софтуера така каза). Инжекторите са Стефанели - с червен белег (т.е. с най-голям дебит). Самата рейка се намира зад радиатора, и като се включи перката цялата горещина отива право в газовите инжектори. Газовият инжекцион също е Стефанели (т.е. компютъра).Сега да поумувам и да кажа какво мисля: мисля, че като загрее започва да работи на 2 цилиндъра, защото не се разбалансира двигателя, просто няма мощност и оборотите не са много стабилни след натоварване, на ПХ след като поседи 2-3 секунди се стабилизират. Според мен едната двойка инжектори дава фира като се нагрее (при мен рейката е съставена от 2х2 инжекторни групи). Най-вероятно от жегата почва да прави ядове. Вие какво мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ
Collapse
X
-
Хайде аз да поразсъждавам, че заранта ти четох ПДФ-а.Червените инжектори са за по-мощни двигатели.За 1.6 е даден пример да са белите. Не е фатално де, предлагам да намалиш налягането на редуктора, за да увеличиш газовите времена или по-малки дюзи.Не знам колко са бързи ама все си мисля, че не трябва да са 1:1 с бензиновите.Измести рейките встрани някъде, до 25-30см маркучи не е проблем.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Еми Стефанели са от най-бързите инжектори, работеха чудесно на 1.8 на времена от порядъка на 2ms. При намаляване на налягането започва да работи по-кофти, затова го оставих на 1.3 бара. Но ще пробвам, по принцип на 1.05 бара би трябвало да работи прекрасно тази система. А за дължината на маркуччите.. мислиш ли че 25см. не е проблем? Според мен си е сериозна дължина"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:При намаляване на налягането започва да работи по-кофти, затова го оставих на 1.3 бара. Но ще пробвам, по принцип на 1.05 бара би трябвало да работи прекрасно тази система. А за дължината на маркуччите.. мислиш ли че 25см. не е проблем? Според мен си е сериозна дължинаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Еми не знам на колко, а нямам и възможност да проверя (слагани са на свален колектор). Мисля че бяха на 3мм. Ама... проблем с тях нямам, имам проблем след като колата загрее, и то непостоянно, т.е. не е гаранция, че след като загрее веднага ще се скапе, може да мина 50км и тогава да започне да работи като трактор, може да мина и 5км. Преди това всичко е както трябва."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Чакай сега, ти за кой точно щуцер говориш? На рейката имам само инжектори. За техните щуцери ли иде реч, на които се слага маркучето и отива към колектора? Не знаех, че се свалят."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Аха, разбрах. Еми.. добре, май ще ги измеря (като ги сваля), обаче.. искаш ли да ми кажеш защо да правя всички тези упражнения с мернето и човъркането по времената и налягането? Проблемът ми е, че след даден момент колата работи като на 2 цилиндъра. Това какво общо има с размера на щуцерите/дюзите? Това започна да се случва преди единмесец, тогава го направи за първи път, и от тогава става все по-често. Преди това не съм имал ядове от този характер."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Това с липсата на настройки е минало. Вече е настроен инжекциона. Оправих се с проблема с кабелите - имам си пълен достъп до газовото ЕКУ. Значи остава само да изместя с 30см. За смяна на щуцери.. ще видим, след като засека сега разход с този редуктор, тогава. Ако е както трябва (т.е. хареса ми) - няма да пипам (първи принцип на монтьора: ако нещо работи - не пипай!)"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар