Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На газ работи като двутактов двг като загрее - ГИ

    Проблемът ми е следният: след като загрее колата, започва да работи точно като двутактов двигател - отчетливо се чува работата на цилиндрите (пърди като трабант), и няма мощност. Докато е студена всичко е ОК. Сега и постановката под капака да опиша:Редуктора вече е Томасето. Там всичко е ОК - проверено. Налягането което подава към рейката е 1.3 бара, инжекторните времена на газовите инжектори са 1:1 с бензиновите - без корекция (софтуера така каза). Инжекторите са Стефанели - с червен белег (т.е. с най-голям дебит). Самата рейка се намира зад радиатора, и като се включи перката цялата горещина отива право в газовите инжектори. Газовият инжекцион също е Стефанели (т.е. компютъра).Сега да поумувам и да кажа какво мисля: мисля, че като загрее започва да работи на 2 цилиндъра, защото не се разбалансира двигателя, просто няма мощност и оборотите не са много стабилни след натоварване, на ПХ след като поседи 2-3 секунди се стабилизират. Според мен едната двойка инжектори дава фира като се нагрее (при мен рейката е съставена от 2х2 инжекторни групи). Най-вероятно от жегата почва да прави ядове. Вие какво мислите?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Хайде аз да поразсъждавам, че заранта ти четох ПДФ-а.Червените инжектори са за по-мощни двигатели.За 1.6 е даден пример да са белите. Не е фатално де, предлагам да намалиш налягането на редуктора, за да увеличиш газовите времена или по-малки дюзи.Не знам колко са бързи ама все си мисля, че не трябва да са 1:1 с бензиновите.Измести рейките встрани някъде, до 25-30см маркучи не е проблем.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Еми Стефанели са от най-бързите инжектори, работеха чудесно на 1.8 на времена от порядъка на 2ms. При намаляване на налягането започва да работи по-кофти, затова го оставих на 1.3 бара. Но ще пробвам, по принцип на 1.05 бара би трябвало да работи прекрасно тази система. А за дължината на маркуччите.. мислиш ли че 25см. не е проблем? Според мен си е сериозна дължина
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Все си мисля че не може газовото и бензиновото време да са еднакви , и това идва от конструкцията на газовите дюзи. На всички ги та които съм виждал времената на газ са с коефициент поне 1,3 спрямо бензиновото.

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          При намаляване на налягането започва да работи по-кофти, затова го оставих на 1.3 бара. Но ще пробвам, по принцип на 1.05 бара би трябвало да работи прекрасно тази система. А за дължината на маркуччите.. мислиш ли че 25см. не е проблем? Според мен си е сериозна дължина
          На тоз двигател и по-ниско налягане не е проблем - 0.85бара примерно.Аз съм пробвал с 10см и с 30см - работи си прекрасно.Щуцерите на рейката, на колко са разпробити ? И там ти е разковничето, но първо си избери налягане и тогава ще играеш с диаметъра, че е зависим от налягането.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Еми не знам на колко, а нямам и възможност да проверя (слагани са на свален колектор). Мисля че бяха на 3мм. Ама... проблем с тях нямам, имам проблем след като колата загрее, и то непостоянно, т.е. не е гаранция, че след като загрее веднага ще се скапе, може да мина 50км и тогава да започне да работи като трактор, може да мина и 5км. Преди това всичко е както трябва.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Не, не, не говоря за щуцерите в колектора, а тези, които са на рейката.При условие, че ги сваляш от 131к.с. кола и ги слагаш на 103 к.с. със сигурност ще са големи и може да пробваш да компенсираш с по-ниско налягане на редуктора.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                я провери кабелите на инжекторите за нагоряло, преди 1 седмица имах такъв случай, само че с фобос
                Брава 1.6

                Коментар


                  #9
                  Свалям ги от 115кс, не от 131 (1.8 без вариатор). Ще проверя за нагоряло, за това не се бях сетил.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Ами и така да е, развий един щуцер и с шублер или свредло виж на колко е разпробит.Колкото и да са бързи, нагласи кривата на празен ход да са с коефициент 1.3 поне.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Чакай сега, ти за кой точно щуцер говориш? На рейката имам само инжектори. За техните щуцери ли иде реч, на които се слага маркучето и отива към колектора? Не знаех, че се свалят.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Ей тия горните:бронзовите или каквито са там
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Аха, разбрах. Еми.. добре, май ще ги измеря (като ги сваля), обаче.. искаш ли да ми кажеш защо да правя всички тези упражнения с мернето и човъркането по времената и налягането? Проблемът ми е, че след даден момент колата работи като на 2 цилиндъра. Това какво общо има с размера на щуцерите/дюзите? Това започна да се случва преди единмесец, тогава го направи за първи път, и от тогава става все по-често. Преди това не съм имал ядове от този характер.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Доколкото си спомням, прехвърляш инжекциона от едната кола на друга, без да го настроиш наново - ако е така - затова.Редуктора на стефанелите е бил на едно налягане, сега си на друго , почваш всико отначало.Ама съм сигурен, че ще ти трябват и по-малки щуцери.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Това с липсата на настройки е минало. Вече е настроен инжекциона. Оправих се с проблема с кабелите - имам си пълен достъп до газовото ЕКУ. Значи остава само да изместя с 30см. За смяна на щуцери.. ще видим, след като засека сега разход с този редуктор, тогава. Ако е както трябва (т.е. хареса ми) - няма да пипам (първи принцип на монтьора: ако нещо работи - не пипай!)
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X