Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на редуктор Томасето Аляска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж на редуктор Томасето Аляска

    Тъй, дойде ми днес въпросното парче метал. Сега остава да го монтирам И имам няколко въпрос:1) Изходящата газ от къде е? Има един дебел извод от "горната" страна (отстрани на редуктора, до "летящата чиния"). Предполагам е от там, няма от къде другаде да излезне. Правилно ли си мисля? 2) Другият въпрос: вакуума? На щуцера до настройката на налягането ли се свързва?3) Точно до клапана има завита пробка. Тя за какво служи? 4) Също ме интересува къде се слага темп. датчик? В резбата до изходящата газ ли е?5) Филтъра предполагам е "летящата чиния" над клапана, нали?И един принципен въпрос за водата. Всички свързват входящата вода отгоре, а изходящата отдолу, за да има естествена циркулация. Обаче.. мен това не ми е никак естествено, тъй като горещата вода се качва нагоре, а студената пада надолу. Все си мисля, че входящата трябва да я свържа от долната страна, а изходящата отгоре. Така редуктора ще се отоплява много по-равномерно, а и ще има тъй наречената "естествена" циркулация. Вие какво мислите?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    1. Да, 8мм, ако тръбата ти е 6 си търси преходник. Това важи ако Аляската беше по-мощния редуктор, че не помня.2. вакуума е до имбуса за регулиране на налягането, стърчи един щуцер.4. темп датчик се завива нейде в корпуса на редуктора5. даВсъщност , защо не разгледаш ПДФ-а най-долу в страницата ? http://www.tomasetto.com/a_ENG_37_1.html
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Аха, ОК. 10х Довечера свързвам (стискай палци да заработи както трябва).Сега очаквам и по другите ми въпроси някой да каже нещичко
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Re: Монтаж на редуктор Томасето Аляска

        Synthy написа:
        Тъй, дойде ми днес въпросното парче метал. Сега остава да го монтирам И имам няколко въпрос:1) Изходящата газ от къде е? Има един дебел извод от "горната" страна (отстрани на редуктора, до "летящата чиния"). Предполагам е от там, няма от къде другаде да излезне. Правилно ли си мисля? ДА2) Другият въпрос: вакуума? На щуцера до настройката на налягането ли се свързва? нямам си на идея утре ще погледна и ще пиша4) Също ме интересува къде се слага темп. датчик? В резбата до изходящата газ ли е? не погледнат отгоре има глуха резба "от към чинията ти (филтъра)5) Филтъра предполагам е "летящата чиния" над клапана, нали? ДАИ един принципен въпрос за водата. Всички свързват входящата вода отгоре, а изходящата отдолу, за да има естествена циркулация. Обаче.. мен това не ми е никак естествено, тъй като горещата вода се качва нагоре, а студената пада надолу. Все си мисля, че входящата трябва да я свържа от долната страна, а изходящата отгоре. Така редуктора ще се отоплява много по-равномерно, а и ще има тъй наречената "естествена" циркулация. Вие какво мислите?
        ами принципно има логика ама при мен не съм заглеждал как е вързан ако има друго питай аз съм с такъв и съм доволен само внимавай с О-пръстена на филтъра че е малко спецефичен не се намира лесно по тънък е и с по особен размер
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Значи всичко е свързано както трябва. Благодаря Свързах водата от горе на долу. Така беше сложен старият редуктор, и не ми се заинмаваше да режа и преправям маркучите. Колкото топли - толкова.Хубавото е, че не изпуска от никъде газ (мимгаз изпускаше). Лошото е, че промяна в работата на колата няма Но затова ще пусна друга тема. На проблема не му е тук мястото.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Настройка на ГИ ще трябва.Слагай го на 1 бар налягане и почвай калибровка на празен ход и после в движение.Предполагам си го чел/теглил вече http://www.propan.ru/forum/downloads.php?cat=25
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Правилно предполагаш Сега ще пусна нова тема.. за съжаление се налага
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                тоя сайт вече не е актуален,или поне при мен не се отваря

                Коментар


                  #9
                  Имат проблем с SQL-а към днешна дата, днес-утре ще го оправят, форума е меко казано популярен
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар

                  Working...
                  X