Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв е тоя изпарител и лесно ли се сменят мембрани?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв е тоя изпарител и лесно ли се сменят мембрани?

    Става въпрос за един колега с Ланча Делта и изпарител на който пише"lo_gas" и нещо като сериен номер - 67R-0194015 Clas 1.Видно е електрически. Имате ли идея каква марка е, колко му струват мембраните?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    това ще е на Сашо колата :D ето тези се занимават с такива уредбииталиански саhttp://www.emo-gas.com/
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Точно неговата е.Идеята е обаче само да купиме мембраните и да ги менкаме на паркинга - за сметка на работното време
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        ами даподкрепям :D дано стане
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          ЛоГаз не беше ли турски изпарител???
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            www.lo-gas.com
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Италиански са , доста време работихме с тях,китовете с мембрани имат проблем със гумичките - по-високи са и празен ход НЯМА
              Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
              София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

              Коментар


                #8
                The_Machine написа:
                ..... и празен ход НЯМА
                Колега The_Machine използвам случая да те питам за електровакуумния изпратил на БРЦ и по точно за малкото винтче (не това с вътрешния шестостен, а до него), което уж било за фино регулиране на оборотите. Това нистина ли е така или просто е за парлама. Развъртал съм го от край до край и никаква промяна поне на слух Може би трябва да се гледат на стенд???
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Може би да на газанализатора си дава отклонения и то в рамките мисля на около 1% СО
                  Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                  София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                  Коментар

                  Working...
                  X