Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

запитване за газова уредба.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    запитване за газова уредба.

    колеги имам запитване и искам помощ знае ли някой защо от 5 та на 4 та скорост като превключвам ,защо гасне колата.откакто и сложих газовата уредба е така и немога да си го обясня защо така става.колата е модел фиат брава и е с обикновена газова.на празен ход подържа 800 оборта и негасне.

    #2
    Откачи маркуча от кутията на въздушния филтър до въздуховода под капака на двигателя и го насочи обратно на движението.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Откачи маркуча от кутията на въздушния филтър до въздуховода под капака на двигателя и го насочи обратно на движението.
      верно някаде го 4етох

      Коментар


        #4
        един-два въпроса и няколко снимки

        Здрасти на всичкида използвам темата на колегата да попитам изпускането на газ от това място какво го е причинило.Другото е ,има ли значение колко е развита тая врътка или е достатъчно да не е завита до край.Изпускането се беше получили от Гайка 15 или 16 мм завита към самия корпус на Еврото.Може би е аварийния клапан за принудително източване на бутилката. накратко ,не бях зареждал около 2 месеца газ.При настоящото зареждане замириса в купето(нормално при разкачане на пистолета винаги понамирисва малко.)На следващия ден миризмата в купето не беше изчезнала и това ме наведе на мисълта ,че от някъде по-много малко изпуска.Най-вероятно ми беше да е в двигателния отсег,където има изпарители ,тръбички и вс друго.На вдигнат капак не се усети миразма,а и тея евросонди са за това да ни предпазват от евентуален теч.По принцип си мислех,че на загасен двигател няма откъде да изтича,щото от бутилката до двигателя има еди-колко си клапана.но като се позамислих ,че на загасена кола мирише ме наведе гадната идея,че бутилката се е прецакала и тя има теч.Затова отворих капака на сондата и истината лъсна.Може би това е единственото място ,от което може да има теч при изключен двигател.Не знам за 1 ден колко е изтекло,но миризмата не беше натрапчива ,но който кара на газ си има едно на ум за тея работи. Сега единственото ,което направих е да притегна тая сглобка и да я проверя със сапунена вода.За два дни всичко е нормално,да се надявам и така да си остане.Но по ме гложди как точно там се е разхлабило....Температурни разлики,или по високо налягане в бутилката.Системата е ловато,бутилка колос(28л,събира 24,аз сложих малко над 24,24 и 200,еврото миля се вижда марка на една от снимките)Няколко снимки и в общ план и по-отблизо,ако на някой му се случи да има понятие за какво става въпрос.
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар

        Working...
        X