Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване на газ при незагрял двигател Браво 2.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване на газ при незагрял двигател Браво 2.0

    Здравейте колеги, отскоро колата почна да прави някакъв проблем на газ като я паля сутрин. И преди го правеше, но откакто е по хладно вече е по осезаемо и дразнещо. Змачи като я запаля колата и прехвърли на газ при подаване на газ прекъсва, припуква и вече усещам, и да мирише на неизгоряла газ. На бензин го няма проблема и всичко си е ок. Газовия инжекцион е Фобос 1, монтирал съм го преди 2500км и не му е правена донастройка все още. Въпроса ми е дали проблема може да е от нещо по колата или си е за донастройка нещо по газовия комп? Мерси предварително.
    Bravo HGT

    #2
    А като й подадеш газ да я закрепиш на по-високи обороти от рода на 1500-1600 продължава ли да прекъсва или изчиства?
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #3
      white_shark написа:
      А като й подадеш газ да я закрепиш на по-високи обороти от рода на 1500-1600 продължава ли да прекъсва или изчиства?
      Изчиства да. Прекъсва само при по-рязко подаване на газ. Ако лееко и подавам не го прави. В движение също не се усеща, само на място. Освен това от време на време почват да падат оборотите, даже на два пъти загазсна, но тва много рядко го прави.
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        Отиди да ти я настроят и обърни внимание на колко градуса е направена да обръща от бензин на газ.Може да се оправи и само с вдигане на градусите.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          Е те това ми казаха газаджиите, да ми я направят да обръща на 40 градуса вместо на 30, ма в началото не го правеше, а примерно след първите 500км почна. Имам чувството, че откакто измих спортния филтър, малко след това започна да го прави. Дали има връзка или е съвпадение?
          Bravo HGT

          Коментар


            #6
            Пукането в характерно за бедна смес , така че може да е от измитият филтър. Закарай я да ти я настроят.

            Коментар


              #7
              kiriluz1 написа:
              Пукането в характерно за бедна смес , така че може да е от измитият филтър. Закарай я да ти я настроят.
              Еми и аз си мисля, че е нещо по-настройката, щом на бензин няма проблеми.
              Bravo HGT

              Коментар


                #8
                Свещи, бобини как са?Не забравяйте че газта е много капризна на запалителната система.На Фиата от подписа и аз имах съшите ядове.До 1500 об/мин. прекъсваше и придърпваше,а на бензин нямаше проблеми.Също съм с ГИ.Смених кабелите и всичко стана ОК.
                LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                Коментар


                  #9
                  Ми свещите са иридиеви Денсо на 20000 км(дават им 100000), кабели ХГТ няма, и бобините са си ок. Само си е за донастройка, щото я засекох и нещо и разхода се е дигнал с около 1-1.4л на 100км. Нямам време да отида през седмицата, ама май ще трябва да намеря, че това с разхода вече не ме кефи:D
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #10
                    Колеги успях да намеря време да закарам колата да я погледнат на компа. Казаха, че абсолютно всичко си било наред-там бензинови и газови времена били еднакви, всичко и било на 6. Не, че разбирам нещо де, показваха ми там разни графики на компа от ламбдата и сместа си била ок. Като я направиха бедна пак прекъсва, като я настройва да е по богата пак прекъсваше и ми казаха да махна иридиевите свещи, че не били удачни за газта. Вие знаете ли такова нещо?
                    Bravo HGT

                    Коментар


                      #11
                      Мани ги свещите, сложи си панелен филтър и мирясай а не някой врабчеуловител. 30 градуса е добра температура за прехвърляне, дори и при 20 ще работи ок ако не я настъпваш. Провери си маркуча от изпарителя към смукателния колектор да не се е сцепил някъде и си провери температурата на работа на колата.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък съм на мнение, че 30 е малко, особено сега зимата.Течнаааааааааааааа ще бъде газтааааааааа Ма к’во ли разбирам аз
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Аз пък съм на мнение, че 30 е малко, особено сега зимата.Течнаааааааааааааа ще бъде газтааааааааа Ма к’во ли разбирам аз
                          Аре без ирония моля, че ти е твърда главата е ясно, ма ти си знаеш защо.При мен прехвръля на 30 градуса и нямам проблеми зимата, на СОК1 на мареята прехвърля на 20 градуса и той няма проблем.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Мани ги свещите, сложи си панелен филтър и мирясай а не някой врабчеуловител. 30 градуса е добра температура за прехвърляне, дори и при 20 ще работи ок ако не я настъпваш. Провери си маркуча от изпарителя към смукателния колектор да не се е сцепил някъде и си провери температурата на работа на колата.
                            За филтъра съм дал 150лв и посмъртно няма да го махна :D Колата не прхвърля точно на 30, защото гледах компа и прехвърли на 36-37 някаде. В движение колата не прекъсва, само при подаване на газ на място. Сам нищо не мога да си гледам, защото нищо не разбирам :D Питам възможно ли е да е наистина от иридиевите свещи или нещо не им се занимава да проверяват по обстойно и ме пращат за зелен хайвер. Обясниха ми, че тва е от неизгаряне на газта вследствие на не добра искра, колко е вярно незнам. Бензина изгарял по-лесно затова на бензин не се усещало. Проблема е, че не си пазя старите свещи за проба иначе най-лесно щеше да се види. По пронцип не ми е сериозен проблем проблем това, зщото бързо изчезва прекъсването, но предполагам ако наистина има някакво неизгаряне то оказва влияние и на разхода, а това вече ми е проблем :D
                            Bravo HGT

                            Коментар


                              #15
                              20 градуса напълно достатъчно
                              Брава 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X