Здравейте,монтирам газова инсталация на пунтото, и се чудя къде е най-удачното място за поставяне на изпарителя.Изпарителя е BRC AT90E.В момента се сещам за три места:* зад акомулатора - където ще е малко по-високо от точката за обезвъздушаване, а това ме притеснява.* до акомулатора, зад капачката на радиатора - пак е по-високо от точката за обезвъздушаване.* или под акомулатора - тук е добре за обезвъздушаването, има много място, но е прекалено ниско отпред и незнам дали пак не е повод за притеснения...Дайте съвет, къде ли ще е най-добре да го сложа, че утре следобед ще го монтирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Място за изпарител на Punto 1.1
Collapse
X
-
Монтирай го така, че да имаш възможно най-къси маркучи след него и да е под точката на обезвъздушаване. Под акумулатора според мен е добро място"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Ако нямаш клима най удачното място за мен е до ЕКУ-то на колата на бомбето на окачването, достатъчно място има и маркучите за газта са къси, лесно достъпно за обслужване и настройка, моето е с клима и алтенатора ми е изнесен на високо и не става, затова съм го монтирал на преградата на купето, напряко на коша, не е по правилата - проблема с инерционото движение на мембраните, но върви, не създава проблеми, избягах от това място зад акумулатора заради сервото на спирачките много нагъсто става и не остава място за работа по спирачната помпа!Иначе съм чувал че ги слагат и подкалника, но там се удължава маркучите за газта и като минеш на газ се осеща едно придърване докато стигне до плочката и остатъчната газ прови проблеми при палене, дърпа се от двигателя и меша горивата, тресе яко докато изчисти!Успех с монтажа на АГУ-то и много безаварийни километри с колата!
Коментар
-
Изпарителя вече заспа на мястото си зад акомулатора. Я дайте още един съвет. Сондата за бутилката ми е в незнайно състояние, а и като имаме в предвид, че трябва да купя капак и зарядно у-во, си мисля направо за нова сонда. И се чудя. Бюджета ми позволява или турска евросонда мимгас, или обикновенна италианска. Какво мислите вие. Кой е по-добрия избор.Модване на XBOX 360, Playstation 2, Playstation Portable и други Конзоли.
Коментар
-
Аз купих турска мимгаз. Още не съм монтирал за да дам отзиви. Ама хората казват, че не били по-лоши от италианските сонди. При редукторите вече положението е малко по-различно... Обаче при всички положения, по-добре е евросонда, отколкото обикновена. Най-малкото заради прегледа - не би трябвало да можеш да минеш, ак оси с обикновена."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
и аз съм със турска евросонда, на Ферони и идва със зареждачка в комплекта и кабелите! Цената ми стъпи на 45лв със остъпката!По принцип цялата уредба ми е Ферони изпарител 50лв, клапан 12лв, евросонда, бутилката ми е 20 литра 60 лв, плочка 15 лв, ключето 15 лв/без отчитането на газта/, 6м по 5лв медна тръба Ф6 и 1,5м по 8лв Ф8, цялата нещо ми стъпи на 285 лв със ваденето на документи за нея Ако не си взимал бутилката търси 25л, но от по тумбестите, при мен тази от 20л стана идеално в багажника, то и от другите нямаше де, но по добре е 25л, същата дължина, но по дебела и повече пробег!
Коментар
-
Не със самонарезки-ще се разхлабят.Или с болтове или с нитачката.На мен не ми се сваляше резервоара и се заиграх с нитачката и стана екстра.И на други коли сме слагали така и вече с години няма мърдане.Никаква идея нямам как е при Пунто,но на Типо,за да не дупча пода за тръбата към мотора продупчих пластмасовия капак откъдето се бърка за бензиновата помпа.Тръбата за зареждане през подкалника с една боркорона направих дупката,една пластмасова втулка с 3 самонарезки сложих да не се трие тръбата в ръба на ламарината и нормална чашка за зареждане(не такава дето се навива накрайник) монтирах до бензина под капачетоEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар