Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба ????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба ????

    Извинете за може би 1000 пъти дъвканият въпрос за " обикновена газова " и " ГИ" но понеже повечето теми в които е разисквано са вече стари / тоест години назад / ............. Фиатчето е 1.6 16V 1999г. ( с метални колектори ) голяма част от майсторите казват че само ГИ може да се сложи и било опасно за "обикновена", въпроса ми е защо не обикновена какъв е проблема ? Вярвам че има хора с такива , ако биха споделили впечатления и разход ще съм благодарен . предишните ми коли също бяха с обикновени газови като едната беше пежо 306 с пласт масови колектори даже а не съм имал проблеми почти две години човека на които го продадох вече почти 2 години го кара също без проблем Ще съм благодарен да не започват философите с въпрос от типа какво ще рече обикновена газова , вярвам всички са разбра ли какво питам .
    Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

    #2
    Когато сложиш обикновена газова на моноинжекция или инжекция понякога връща налягане към колекторите и яко гърми. Най-често отваря кутията на въздушния филтър, чупи му зъбчета тва онова. Поне от колеги така знам. виждал съм и алуминиеви колектори пукнати, а за пластмасовите сигурно е още по опасно. И предполагам че хората се застраховат че после ще отидеш и ще им вдигнеш луд скандал че са си оставили ръцете. Ама нека колегите с обикновени газови споделят дали има някакъв начин това да се заобиколи.
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #3
      Има начин: изрядна запалителна система (разбирай: перфектна, както е излязла от завода) и добре регулирана газова уредба. Според мен тези двете неща са непостижими в нашите условия. Затова и го има това явление - гърмеж на LPG в колектора.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Re: Газова уредба ????

        East написа:
        Извинете за може би 1000 пъти дъвканият въпрос за " обикновена газова " и " ГИ" но понеже повечето теми в които е разисквано са вече стари / тоест години назад / ............. Фиатчето е 1.6 16V 1999г. ( с метални колектори ) голяма част от майсторите казват че само ГИ може да се сложи и било опасно за "обикновена", въпроса ми е защо не обикновена какъв е проблема ? Вярвам че има хора с такива , ако биха споделили впечатления и разход ще съм благодарен . предишните ми коли също бяха с обикновени газови като едната беше пежо 306 с пласт масови колектори даже а не съм имал проблеми почти две години човека на които го продадох вече почти 2 години го кара също без проблем Ще съм благодарен да не започват философите с въпрос от типа какво ще рече обикновена газова , вярвам всички са разбра ли какво питам .
        Това в червеното е невъзможно. Ако не се лъжа след Март 1998 всички са с пластмасови колектори. Дата на производство се проверява в EPER. Датата от талона е дата на първа регистрация.Аз на твое място бих се интересувал от цена за монтаж на твоята кола на "обикновена газова" и ГИ. Защо? Най-ниската цена за монтаж на ГИ достигнала до моите уши е 720лв, а най-вискоката за "обикновена газова" - 650лв. И все пак ако намериш някъде да ти монтират "обикновена газова" до 400лв - ти препоръчвам да си спестиш парите за ГИ. При добър майстор, качествен монтаж и настройка, редовна смяна на свещи - няма да имаш проблеми с АГУ. Доказано на три 1.6 16V с метални колектори без никакви проблеми.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          Щом си с металните колектори, няма да имаш проблем да сложиш обикновено АГУ.Ако се настрои добре,не мисля че ще имаш проблеми.За разхода има много теми,потърси ги и там ще прочетеш какъв е с ГИ или обикновено АГУ.
          Peugeot 307 2.0i ГИ
          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

          Коментар


            #6
            Re: Газова уредба ????

            Stefanaki написа:
            East написа:
            Извинете за може би 1000 пъти дъвканият въпрос за " обикновена газова " и " ГИ" но понеже повечето теми в които е разисквано са вече стари / тоест години назад / ............. Фиатчето е 1.6 16V 1999г. ( с метални колектори ) голяма част от майсторите казват че само ГИ може да се сложи и било опасно за "обикновена", въпроса ми е защо не обикновена какъв е проблема ? Вярвам че има хора с такива , ако биха споделили впечатления и разход ще съм благодарен . предишните ми коли също бяха с обикновени газови като едната беше пежо 306 с пласт масови колектори даже а не съм имал проблеми почти две години човека на които го продадох вече почти 2 години го кара също без проблем Ще съм благодарен да не започват философите с въпрос от типа какво ще рече обикновена газова , вярвам всички са разбра ли какво питам .
            Това в червеното е невъзможно. Ако не се лъжа след Март 1998 всички са с пластмасови колектори. Дата на производство се проверява в EPER. Датата от талона е дата на първа регистрация.Аз на твое място бих се интересувал от цена за монтаж на твоята кола на "обикновена газова" и ГИ. Защо? Най-ниската цена за монтаж на ГИ достигнала до моите уши е 720лв, а най-вискоката за "обикновена газова" - 650лв. И все пак ако намериш някъде да ти монтират "обикновена газова" до 400лв - ти препоръчвам да си спестиш парите за ГИ. При добър майстор, качествен монтаж и настройка, редовна смяна на свещи - няма да имаш проблеми с АГУ. Доказано на три 1.6 16V с метални колектори без никакви проблеми.
            проверих предполагам че се лъжеш защото пак си излиза 99 г. само че два месеца по стара
            Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

            Коментар


              #7
              Re: Газова уредба ????

              East написа:
              Stefanaki написа:
              East написа:
              Извинете за може би 1000 пъти дъвканият въпрос за " обикновена газова " и " ГИ" но понеже повечето теми в които е разисквано са вече стари / тоест години назад / ............. Фиатчето е 1.6 16V 1999г. ( с метални колектори ) голяма част от майсторите казват че само ГИ може да се сложи и било опасно за "обикновена", въпроса ми е защо не обикновена какъв е проблема ? Вярвам че има хора с такива , ако биха споделили впечатления и разход ще съм благодарен . предишните ми коли също бяха с обикновени газови като едната беше пежо 306 с пласт масови колектори даже а не съм имал проблеми почти две години човека на които го продадох вече почти 2 години го кара също без проблем Ще съм благодарен да не започват философите с въпрос от типа какво ще рече обикновена газова , вярвам всички са разбра ли какво питам .
              Това в червеното е невъзможно. Ако не се лъжа след Март 1998 всички са с пластмасови колектори. Дата на производство се проверява в EPER. Датата от талона е дата на първа регистрация.Аз на твое място бих се интересувал от цена за монтаж на твоята кола на "обикновена газова" и ГИ. Защо? Най-ниската цена за монтаж на ГИ достигнала до моите уши е 720лв, а най-вискоката за "обикновена газова" - 650лв. И все пак ако намериш някъде да ти монтират "обикновена газова" до 400лв - ти препоръчвам да си спестиш парите за ГИ. При добър майстор, качествен монтаж и настройка, редовна смяна на свещи - няма да имаш проблеми с АГУ. Доказано на три 1.6 16V с метални колектори без никакви проблеми.
              проверих предполагам че се лъжеш защото пак си излиза 99 г. само че два месеца по стара
              Няма начин.Значи нещо е преправяно.Не е възможно да е с метални и да е 99г.Но това за тебе е по-добре.Слагай обикновена уредба и си карай.При добри настройки на този мотор се постига разход от 6.5л на 100км газ
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #8
                Re: Газова уредба ????

                popara801 написа:
                East написа:
                Stefanaki написа:
                East написа:
                Извинете за може би 1000 пъти дъвканият въпрос за " обикновена газова " и " ГИ" но понеже повечето теми в които е разисквано са вече стари / тоест години назад / ............. Фиатчето е 1.6 16V 1999г. ( с метални колектори ) голяма част от майсторите казват че само ГИ може да се сложи и било опасно за "обикновена", въпроса ми е защо не обикновена какъв е проблема ? Вярвам че има хора с такива , ако биха споделили впечатления и разход ще съм благодарен . предишните ми коли също бяха с обикновени газови като едната беше пежо 306 с пласт масови колектори даже а не съм имал проблеми почти две години човека на които го продадох вече почти 2 години го кара също без проблем Ще съм благодарен да не започват философите с въпрос от типа какво ще рече обикновена газова , вярвам всички са разбра ли какво питам .
                Това в червеното е невъзможно. Ако не се лъжа след Март 1998 всички са с пластмасови колектори. Дата на производство се проверява в EPER. Датата от талона е дата на първа регистрация.Аз на твое място бих се интересувал от цена за монтаж на твоята кола на "обикновена газова" и ГИ. Защо? Най-ниската цена за монтаж на ГИ достигнала до моите уши е 720лв, а най-вискоката за "обикновена газова" - 650лв. И все пак ако намериш някъде да ти монтират "обикновена газова" до 400лв - ти препоръчвам да си спестиш парите за ГИ. При добър майстор, качествен монтаж и настройка, редовна смяна на свещи - няма да имаш проблеми с АГУ. Доказано на три 1.6 16V с метални колектори без никакви проблеми.
                проверих предполагам че се лъжеш защото пак си излиза 99 г. само че два месеца по стара
                Няма начин.Значи нещо е преправяно.Не е възможно да е с метални и да е 99г.Но това за тебе е по-добре.Слагай обикновена уредба и си карай.При добри настройки на този мотор се постига разход от 6.5л на 100км газ
                във един магазин за авто части се разделят двигатели от 7.1999 а моето по ЕПЕР е 3.1999 ................
                Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

                Коментар


                  #9
                  сбъркал съм че колекторите ми са метални пластмасови са , там някои има ли които ги е заменил с метални за да сподели как го е направил ? П.С. вече имам метални колектори , остава да разбера как се преправят ? или някои да сподели в ВТ кой може да ги направи като хората
                  Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

                  Коментар


                    #10
                    Хубаво, че имаш металните колектори, само дето ти трябва и дроселова клапа, защото са различни за двата колектора.Един съвет: връщай колектора и монтирай ГИ да си нямаш ядове.И аз обмислях подобни щуротии и накрая монтирах ГИ Томасето и контролер Стаг 4.Не съжалявам.
                    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                    Коментар


                      #11
                      Абсолютно на мнението на колегата от горния пост.
                      FIAT BRAVO 1.6
                      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                      Коментар


                        #12
                        Колега, аз смених пластмасовите колектори с метални и нямам никакъв проблем. Мисля и обикновенна газова да сложа. Само, че ще ти трябва и дроселовата клапа, както казва колегата по отгоре, защото са различни. На мен ми беше различен и мап сензора, та се наложи да направя един отвор на колекторите и си сложих мапа от пластмасовите.

                        Коментар


                          #13
                          Може и мап от метални.Ако разликата между ги и обикновена е стотина лева слагай ги,тя обикновената с доработките ще стопи разликата ис кихалките.Аз съм с обикновена и пласмасови колектори и ги пръсках 2 пъти от много акъл.Каквато и да слагаш търси доказани майстори ,особено за ги
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            Tihomir78 написа:
                            И предполагам че хората се застраховат че после ще отидеш и ще им вдигнеш луд скандал че са си оставили ръцете.
                            Така е!Когато собственика на колата има проблем,това е проблем и за майстора!
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              Колега, какво стана, газофицира ли и с какво - ГИ или без.
                              браво 1.6 16v 1997 103hp
                              колкото повече,толкова повече

                              Коментар

                              Working...
                              X